Ilośc czynnika 850 plusminus 50
Ilośc oleju 250ml
Wlewać razem i zawsze starać sie dozować olej .
-Zbyt czeste wlaczanie kompresora :
-zbyt duza ilosc czynnika ( zle zwazony )
-Brak oleju - duze obciązenie ( odczuwalne wyraznie pod noga , znaczna utrata mocy )
-zatarty kompresor
-Zapchany osuszacz ( taka butla kolo wentylatora nawiewu pod maska )
-uszkodzony zawór cinienia ( z regóły w króćcach od wymiennika pod deską - moze byc na rurkach po drodze ale zawsze obok wymiennika )
Jak klima dobrze dziala to rurki wyraznie musza być gorące ( jedne) i zimne ( drugie

) wyraznie skroplone .
Ważne jest prawidlowe dzialanie presostatu ( czujnik cisnienia - zaraz obok kompresora ) oraz termistorów ( jeden przy parowniku - wymienniku ciepla pod deska rozdzielcza ; drugi za taka smieszna kratka po prawej stronie konsoli z radiem ) moga byc dwa rodzaje ( wolnego przelotu ; z takim smiesznym malym wentylatorkiem )
Ogólnie zacznij jeszcze raz od czynnika i oleju , sprawdz styki ( popraw kontakt w kostce ) na presostacie , sprawdz reka jak teamperatura rurek .
Plywanie obrotów jest normalne przy tak czestym zalaczniu kompresora, komputer sterujacy podnosi troche obroty przy wlaczonym kompresorze i tak ma byc , ale jak tak czesto sie wlacza to bedzie mocno odczuwalne. Moim zdaniem te czasy to troche zbyt czesto .
UWAGA WAŻNE .
szczególna uwage nalezy zwrócic na osuszenie ukladu próżniowo przed napełnieniem czynnikiem zwłaszcza jak klima byla pusta . ( a tak wogóle dla czego byla pusta ??? i czy byly odlaczone jakis węze , rurki i cz byly zabezpieczone a jak tak to jak ;-P )