a tu po
i teraz pytanie, czy wymieniać uszczelki pod głowicami , ale to od razu powinienem wymienić przy okazji rozrząd,pompę olejową itd itp.
czy kupić używany silnik?
a tak serio to ja kupiłem już 6 silników SOHC i tylko jeden się skaszanił i to i tak nie rozrządowo tylko wypierdział pierścienie olejowe więc albo powinienem obstawiać lotka albo nie jest tak żle
nie zmienia to faktu że przy wymianie uszczelek nie ruszenie rozrządu było by skrajną głupotą
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris
a widzisz robienie na handel czy dla siebie to wielka różnica patrząc z twojej perspektywy to nawet bym się zastanawiał nad uszczelkami a tak naprawdę wszystko wychodzi jak się dobierzesz do majtek
a tak serio to nawet na handel bym popeliny nie odwalił a po drugie bazując na swoich przejściach zastanowił bym się dobrze którędy leci żeby się nie okazało że po wymianie uszczelek śrub rozrządu planowaniach i innych nie będzie parowozu
Ostatnio zmieniony 2016-04-04, 22:00 przez boris, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris