Dla potomnych czujnik położenie przepustnicy TPS jest taki sam w 4.0 IIgen jak i III gen w opcji 4.6 napięcie przy obrotach na poziomie +/-650rpm zasilanie w pozycji zero wynosiło na wszystkich 1.05 można było różnymi manewrami to zmieniać ale po dokręceniu ustawiało się właśnie tak, problemem był długi czas reakcji na powrót do zera z 2.5-3.0v czs reakcji był dość długi czasem się na chwilę zwiesił po wymianie czujnika przejechałem się swoim exem tak jak jeszcze nigdy dotąd, płynnie bez żadnych problemów usterki jakie zniknęły po wymianie TPS:
Przeciąganie na zimnym i wpad na tryb awaryjny z 3 biegu
załączanie się R z walnięciem w plecy
wysprzęglanie na luz z pierdyknięciem
zawiecha komputera przy ostrym wciśnięciu gazu do kick-down
Oczywiście jak zwykle wszystko dzięki MirEx68
