tak a nasi sprzedają wałek balansujący jako pompę oleju, wg moich doświadczeń i mauala do tej skrzyni w/s miały te same a 5r55n która wygląda tak samo miała mniej przegródek na wstecznym fot. 46420B (lincoln i jaguar) , 72 strona manuala ATSG omawia to dokładnie, jak będziesz wyważał otwarte drzwi którymi my chodzimy od dawna to się wszyscy zniechęcą i przestaną ci pomagać i zostaniesz tu sam, co za kuźwa problem zdjąć michę spisać symbol i num ser. z elektrozaworów wysłać jankesowi przez msg razem z winem pojazdu i zamówić przecież sam pisałeś że to pikuś je zdjąć, druga sprawa że to i tak nic nie pomoże bo jak ci napisał człowiek z największą wiedzą na chwilę obecną o skrzyniach z III-ki czyli MirEX68 i ja też to potwierdzam jak miałeś łajno zamiast oleju to tarczek już nie ma i pewnie kilku innych podzespołów też awaria którą masz wskazuje na EPC w tym przypadku ten zawór wysyła w kosmos jednokierunek z kosza OD a on resztę kosza ale proszę cię bardzo dalej poszukuj literki B na swoim pakiecie - twoja sprawa ale żeby nie było że jestem znowu złośliwy też podpowiem ci że go tam nie ma bo jest tylko kod fordowski po którym się zamawia żeby nie zrobić skuchy

ale co ja tam wiem muszę spadać bo mam kolejną 5r55w do remontu
