jak nikt się nie zgłosi to daj znaka,w starym komputerze chyba miałem jakieś schematy,ale komputer wydałem i będę musiał pojechać i przeszukać jego pamięć
kiedyś szukałem schematu do jeepa i znalazłem chyba na polskim forum,bo też mi kolory nie pasowały,może pomoże jak jutro wejdę pod samochód i coś tam wypatrzę,dzwoń jakby co.
Ostatnio zmieniony 2016-12-18, 21:55 przez karolb863, łącznie zmieniany 2 razy.
Najszybciej będzie Ci pomierzyć Masę łatwo zlokalizujesz. Bierzesz szpilkę przebijasz się przez izolację i do budy tam gdzie zapika to masa . Grzałkę wykapujesz Podłączając sondę pod ten wtyk, oryginalną i sprawdzasz opór. To co Ci zostanie to PCM
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam
chodzi o to że u mnie po gniazdku sondy został tylko taki mały kikutek przy wiązce asb i nie mam do czego dolutować te 4 kable żeby dosięgły do sondy a że nikt takiego gniazdka nie ma więc nie będę czekał w nieskończoność tylko dolutuje uniwersalną na 4 piny
Był Ford Explorer Sport Trac 4.0 SOHC
Był Ford Explorer III 4.6 V8 Limited
Ford Explorer II 4.0 V6 OHV 4" Sport edition by Boris