Pojawil sie pomysl, nie nowy oczywiscie, aby do mojego V8 dolozyc reduktor. Chcialbym aby calosc poruszala sie jak stare OHV 4.0, czyli 2WD I 4WD. Jesli cos pomylilem to smialo poprawcie. Mam wyremontowany most, ktory lezy na strychu i reduktor BW z wiskoza w srodku. Jest podejrzenie, ze wisko moze byc uszkodzone (sklejone lub cokolwiek), najpewniej ciagnie na 4 all time. Nie mam reduktora, a on moze poprawic przydatnosc auta w roznych sytuacjach. Oczywiscie wykorzystuje go jako klasycznego SUV'a do czego bardzo dobrze sie nadaje, ale dlaczego nie zrobic z niego klasycznego SUV'a z reduktorem? Wszak inne auta tej klasy maja reduktor. Moje wyobrazenie na ten temat jest takie, ze biore reduktor od OHV'ki lub od F150 mieszam cos tam z walami lub nie i juz. Moj przedni most to DANA 35 o przelozeniu 3.73. Do tego potrzebny jest reduktor, sterowanie i zapewne cos jeszcze. Wierze, ze tak zacne grono specjalistow wie jak taki przeszczep wykonac

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.