Dobra napisze prościej:
4x4 - załonczenie. wciskasz przycisk na desce 4x4 zapala sie kontrolka 4x4, mozna to zrobic podczas jazdy ale do 60 km/h. rozłonczenie - wciskasz przycisk 4x4 kontrolka gasnie, napędu nie masz, ale masz cały czas zapięte sprzęgiełka automatyczne w piastach. Zeby je rozłączyć stajesz cofasz na wstecznym ok 3 metry i sprzęgi się rozpinają. Oczywiście to dotyczy sprzęgiełek automatycznych. W manualach wysiadasz rozpinasz i po balu.
LOW RANGE - włanczasz tylko przy wczesniej zapiętym 4x4, musisz sie zatrzymać. Wajcha na N i hamulec wcisnięty. Wciszkasz przycisk słychac metaliczne stuknięcie z reduktora i masz low. Przy rozpięciu tak samo tylko w druga strone.
Panmiętaj że na zapiętym 4x4 nie mozna jeździć po asfalcie bo zmielisz na początku sprzęgi, póxniej most. Chodzi tu głównie o skręcanie, bo w naszych autach przy zapiętym przodzie oba koła sa spięte na sztywno i obracają sie z ta sama prędkością, co nie jest dobre na zakrętach.....
uffff, jak cos to pytaj dalej
