Praca doktorska ANTONA –KOJOTA
Narzędzia potrzebne :
4pak jak dwóch robi to jakieś + 0,5 nie więcej bo robota jest szybka i nie zdążycie zrobić więcej

Do zdjęcia skrzynki redukcyjnej klucze :
13 najlepiej płasko-oczkowa –łamana grzechotka w oczku i zwykła grzechotka do osłony reduktora , 10nasadka nasadka na kwadrat ¼ cala ( tylko ta długa nasadka ) i 11 płasko –oczkowa , lewarek typu ( żaba) nasadka 30 porządna pokrętka i rura
To jest wam potrzebne pod samochód ! Do wyćągnięcia reduktora trzeba odkręcić shiftmotor i czujnik prędkości

Rozbieranie reduktora :
Torx 40 nasadka30 ( porządna) ! do zblokowania przedniego wyjścia na wał klucz hmmm nie wiem jak go nazwać nazwe go laga i tak będzie pdpisany

No i dobra rozkręcamy reduktor

Rozpoławiamy łyżką , melem , drutem

Gdzie włożyć te skomplikowane narzędzia jest na foto

Pokrywa zdjęta

Góra wałek główny leży łożysko oporowe i proponuje wszystkie graty ściągać / układać po kolei
Na pozycji ( 9) macie tkz. ( c klips) delikatnie śrubokręcikiem w góre i jest wasz

Następna blokada jest przy planetarce ściągacie zabezpieczenie potem uszczelniacz i uderzamy( najlepiej przez nasadke ) dobraną do wew. Bieżni
Natomiast nabijając nowe nigdy ! ale to nigdy nie bijemy w bieżnie wewnętrzną !
Na pozycji nr. 10 mamy korone czujnika prędkości obrotowej wałka ( przód ) taka sama jest pod uszczelniaczem nr 11 czujniki to nr. 5i 6
Na pozycji nr. 13 mamy tarczki tu mamy w super stanie przy składaniu tarczek uwaga wchodzą tylko w jednej pozycji , a przy wymianie tarczek na nowe dobrze jest je pomoczyć w oleju (ATF) w tym który będzie wlany do reduktora

Co do łańcucha wychodziły dwa rodzaje to znaczy z jednym lub dwoma niebieskimi ogniwami nr.12 (ogniwo widać na foto)jaki mamy założony można sprawdzić przez odkręcenie czujnika nr.5 ( trzeba odkręcić Shiftmotor ) przez otwór widać łańcuch trzeba zakręcić przednim wałem i namierzyć owe ogniwo/a

Co do tarczek i łańcucha niestety do dostania w Aso za chore pieniądze lub Ameryce za mniej chore

przedni napęd łożysko wyjście do wału 72/30/19 łożysko przodu tyłu wałka 62/30/16 uszczelniacz 62/40/12
łożysko głównego wałka napędowego tył 72/30/19 uszczelniacz 62/40/12 oba uszczelniacze dwu wargowe łożysko pod przekładnią planetarną 85/45/19 uszczelniacz 62/45/12
i tak to wszystko wygląda co do składania to obudowy składamy ją na sylikon ( tak przewidział ford )wyjścia na wały skręcamy z siłą 240nm. Jeżeli coś namieszacie lub nie jesteście pewni co do poprawnego złożenia waszego cyborga

http://www.explorerforum.com/forums/sho ... p?t=182071