1) Wtrysk gazu w fazie ciekłej - dopytaj czy ktoś w Twojej okolicy jest w stanie to serwisować. Dobrze kumam, że chodzi o V generację? Może to być zaleta, ale nie wiem czy w tym aucie i czy w razie czego będzie do kogo uderzać. Kiedyś o tym czytałem i z ciekawości weryfikowałem moją okolicę - mało kto wie o co w tym chodzi.
2) Dopytaj o rozrząd (o reszcie poczytasz na forum

W SOHC jest lipny). Słuchaj czy nie ma cykania, szczególnie po rozruchu.
3) Zerknij w progi, od dołu - możesz zobaczyć, że ranty są pognite, co oznacza, że pod plastikowymi osłonami będzie tylko gorzej, a co na moment zakupu jest ukryte i handlarz może mówić, że blacharka igła
4) W tym modelu zobacz na NIVO (tylne amory pompowane - może być wypięty czujnik, a mogą być walnięte amory lub kompresor lub nieszczelność w układzie) no i resory - strasznie nisko siedzi dupa. Czyli albo musisz naprawić nivo, albo wstawić zwykłe amory, a do tego najlepiej jeszcze zająć się resorami.
Na tyle wpadłem, o automacie nie wspomnę, bo nawet jeśli ładnie działa przy zakupie to i tak może wyzionąć ducha (ja tak miałem).