Błąd TR
I takie o to mi możliwe przyczyny tego błędu wyrzuciło :
- Nieprawidłowa regulacja cięgna, bądź czujnika TR
- Przerwa w obwodzie TR na masę
- Przerwa w obwodzie sygnału TR
Ale kuśka co ma czujnik TR do zapięcia biegu ?
Druga sprawa to że jak temp powietrza spadnie poniżej 0st celsjusza i auto jest zimne to dłuższą chwilę trzeba poczekać na zapięcie biegu. Jak jest ciepły wszystko działa błyskawicznie. Nigdy nie mogłem złapać tego kodu błędu, ale dzisiaj mi się udało

===OBDII DTC P0756-P===
Kod: P0756 - Wydajność zaworu elektromagnetycznego zmiany biegów B lub zawór zablokowany wyłączony
Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
Szczegóły kodów usterek
Dzialanie SSB lub SSPCB lub zablokowany wylaczony
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
wewnętrzna usterka mechaniczna/hydrauliczna
Możliwe przyczyny:
SSB
SSPCB
Dalsze czynnosci diagnostyczne i naprawy podaje instrukcja napraw.
Co to ten SSB i SSPCB ? Rozumiem, że to któryś z elektrozaworów. Ale który to z nich ?
Rozumiem, że to jest taki zwykły solenoid taki jak ten :
http://www.ebay.com/itm/4R44E-4R55E-5R5 ... Qg&vxp=mtr
Posiadam takowy, tylko by trzeba było założyć nowe oringi. Dostanę takie u nas ?
Pozdrawiam
