2018-04-09, 16:41
No to od początku.
Witam !
Sprzedam auto jakim jest Ford Explorer 4 generacji z silnikiem 4.0 V6 z 2004 roku.
Ford jest w stanie dobrym jak na swój wiek.Wszystkie naprawy były robione na bieżąco (części kupowane z USA, dedykowane przez producenta, żadne zamienniki). Wszystkie systemy, napędy, blokady sprawne, na komputerze nie wyskakują żadne błędy, opony przód/tył 90%, nic nie stuka, nic nie puka, jedzie prosto jak po sznurku. Silnik suchy, pracuje równo na gazie i benzynie. Instalacja LPG marki Prins.
1. Po pierwsze to generacja 3, a nie 4.
2. Co do części to nie ma czego komentować, ponieważ to papka handlarska.
3. Wszystkie systemy? Napędy do weryfikacji, blokad to to auto nie ma żadnych, a komputera rozbudowanego w tej wersji też brak.
4. Opony i reszta do przeglądu.
No i teraz:
Auto ma niezawodny, nieskomplikowany silnik i skrzynię biegów, który nie jest kapryśny, prosta stara budowa oparta na ramię. Pali 18 Litr LPG czyli przejechanie 100km przy cenie 2 zł za litr to 36 zł, taniej niż nie jednym na ON.
Auto ma i nieskomplikowany silnik, ale niestety z niezawodnością jego rozrządu jest różnie. Skrzynia to i owszem jest stosunkowo prosta, ale i tutaj remonty nie są rzadkością. Auto oczywiście jest na ramie i pali 18l/100 ale PB, a nie LPG i do ON nie ma co porównywać. To tak jakbym ci powiedział: kup pan Seicento 0.9 bo pali tak mało, że szkoda wydawać na rower. Bzdura jakaś. Duża benzyna zawsze spali i tyle. Felgi chyba od Aviatora?
Auto jest z rynku amerykańskiego, wyskalowane w milach, tak więc podany przebieg to zapewne 153 000 mil, a nie km. W km to jest jakieś 250 000, a co z praktyki wróży i remontem skrzyni i rozrządu minimum. Jeśli są to km to mil ma około 92 tys. i znaczy to, ze jest praktycznie nie jeżdżony. A to rzadkość!
Ile chcesz wydać i jakiego auta szukasz?
Pozdrawiam
Kur....a! Gdzie jest moja szaro-zielona skora?
