Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

air locker

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

manius

Re: air locker

2007-09-14, 12:02

manius te ceny są "troszkę" niższe... bo za airlockera 750usd a elockera za 690usd więc do 1000Euro to jeszcze daaaaaaaalllleeeko ;-)
zgadza sie w USA jest taniej
ja znalazlem na szybko tu:
http://www.offroad-manufaktur.com/store ... 888aff9a22

ale na pewno sa gdzies taniej :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2007-09-14, 12:03 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

HAMME

Re: air locker

2007-09-14, 17:11

No to Manius mnie przez chwile w maly niepokoj wprowadziles bo mailaowalem z gosciem z USA i powiedzial ze nie ma problemu i wszystko pasuje a tu na nieomylnym forum taki napis "ze niema mozliwosci"
Ufff dobrze ze to tylko niescislosc
:)
Pozdrawiam

manius

Re: air locker

2007-09-14, 18:17

sorry,
zabraklo dopisku
nie ma mozliwosci za male pieniadze
Ostatnio zmieniony 2007-09-14, 18:18 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

HAMME

Re: air locker

2007-09-17, 23:28

Dorba Panowie to poprosze o precyzyjne wskazanie Part number z katalogu ARB np z ponizesz stronki
http://www.drivetrain.com/arb.html#Ford
lub z katalogu
http://www.arbusa.com/alac/alsp/0-00.pdf

Ktora blokada pasuje do przodu i do tylu i czy cos jeszcze musze kupic. Dla doprecycowania mowimy o Expo z 2000r 4WD z LSD 4 litr. Bo wlasnie po kolejnej rozmowie ze sprzedawca zwatpilem we wszystko co wiem, a nie mam zamiaru zamowic drogiego zlomu :)

manius

Re: air locker

2007-09-19, 10:13

i tu jest maly problem

DTSRD81 ma 31 zeby
DTSRD82 ma 28 zeby

pytanie ile mamy zebow na wieloklinie (poloskach),
rozbieralem swego czasu moj dyfer
ale zebow wtedy nie liczylem bo po co

co do przodu, to tez maly problem
bo explo ma przelozenie 3,73 a nie widze w tym katalogu osi DANA35
z takim przelozeniem,
albo to nie jest to?

acha nie zapomnij o kompresorze

co i jak to zapytaj najlepiej jakiegos handlarza ARB w Polsce
np.:
Firma: RAJDY4x4.pl
ul. Męcińska 20
04-080 Warszawa
Biuro Obsługi Klienta czynne:
poniedziałek - piątek w godz. 900 - 1800

infolinia: 0-801-4RAJDY (0-801-472-539),

Nowe numery telefonów:
tel.: 0-22 517-64-40,
tel.: 0-22 517-64-50,

tel.: 0-22 871-38-80,
tel.: 0-22 813-75-11,
tel.: 0-605-196-606
tel.: 0-605-196-200
fax: 0-22 517-64-45, 0-22 813-75-11 wew.25
Załączniki
ARBairlocker.gif
ARBairlocker.gif (306.13 KiB) Przejrzano 4860 razy
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 10:52 przez manius, łącznie zmieniany 3 razy.

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: air locker

2007-09-19, 10:25

HAMME zacznij od sprawdzenia mostów - tam masz opisane co, jakie przełożenie, ile zębów...
Załączniki
billofmaterial.jpg
billofmaterial.jpg (28.86 KiB) Przejrzano 4858 razy

manius

Re: air locker

2007-09-19, 10:39

hmm,
nie wiem czy mamy ponabijane numery na osi,
w kazdym razie na deklu-dyfra z prawej jest mala blaszka
tam jest nr i typ (ilosci zebow chyba nie ma)

ale na 99% typuje na 31
dla pewnosci zapytam chlopakow w rzeszy
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 10:49 przez manius, łącznie zmieniany 2 razy.

HAMME

Re: air locker

2007-09-19, 11:43

Przeszukalem caly most ale napisu nabitego ni widu ni slychu

jedyne co jest to te blaszki jedna ze mamy lac olej FS 140 a druga to taka
Załączniki
blaszka_most.JPG
blaszka_most.JPG (23.93 KiB) Przejrzano 4829 razy

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 11:55

28 zębów mają stare mosty (Bronco II i pierwsze serie XP z poszątku produkcji), 31 mają od 1991 roku około. Zresztą jak chcesz wydać circa 5 tys zł na blokadę, to jaki problem jest wjechać na podnośnik i wyjąć półoś?
Apology accepted, Captain Needa.

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 11:57

O kurde, to XP to miało być X P :)
A zadzwonić tez można do http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/
e-mail: sklep@wyprawa4x4.pl lub rafal@wyprawa4x4.pl
tel. (022) 498 26 26 tel. kom. 0691 37 75 20
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 11:59 przez yony, łącznie zmieniany 1 raz.
Apology accepted, Captain Needa.

manius

Re: air locker

2007-09-19, 12:28

ok
jest jasnosc
wszystkie explorery maja z tylu poloski z 31 zebami,

http://www.therangerstation.com/tech_li ... guide.html
http://www.therangerstation.com/tech_library/Axles.html

ojejku ales se wymyslil z tymi blokadami :mrgreen:
(wybierasz sie na sahare?)

wedlug tej listy ARB do tylu pasi RD81
a na przod nie ma :-/
Załączniki
ARB airlocker.pdf
(106.25 KiB) Pobrany 274 razy
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 12:56 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 13:35

Na przód jest RD102 wg katalogu ARB. I to do rocznika 1997 włącznie.
Przedni most to zwykła Dana35, a ARB jest tak skonstruowany, że wylatuje z mostu wszystko oprócz talerza i ataku, więc teoretycznie będzie pasować nawet blokada dedykowana dla np Cherokee dla mostów 3.54&up, pod warunkiem, że mocowania będą pasowały
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 13:38 przez yony, łącznie zmieniany 3 razy.
Apology accepted, Captain Needa.

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 13:40

Z katalogu wynikło, że będzie pasować.
Apology accepted, Captain Needa.

manius

Re: air locker

2007-09-19, 15:17

no niby tak,
ale......

zobacz tu sa dwa rodzaje:
Załączniki
10.pdf
(83.23 KiB) Pobrany 306 razy

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 15:38

Ale masz jasno napisane w tym pdf'ie: dla przełożeń poniżej 3.31 ARBRD68, a powyżej 3.55 ARBRD69. Więc musisz określić tylko przełożenia i po sprawie.
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 15:39 przez yony, łącznie zmieniany 1 raz.
Apology accepted, Captain Needa.

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”