Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

air locker

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

manius

Re: air locker

2007-09-19, 16:26

explo ma przelozenie 3,73 czyli RD69 powinna podejsc
zastanawia mnie tylko czemu ta DANA35 jest non-standard
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 18:34 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-19, 20:28

Ustalmy jedno:

Wg katalogu ARB australijskiego jest to RD102 i niech tak zostanie :)
A Explo ma takie przełożenia jakie ma w moście
Wersje 2WD maja przeważnie 3.07
Sport 3.55
XL; XLT 3.73
mój XLT miał 4.56 :P

A najlepiej to za każdym razem, jak się nie ma pewności to zdjąć dekiel i policzyć zęby. Albo sprawdzić sygnaturę na talerzu.
Ostatnio zmieniony 2007-09-19, 20:29 przez yony, łącznie zmieniany 1 raz.
Apology accepted, Captain Needa.

HAMME

Re: air locker

2007-09-20, 14:54

Dobra Panowie aby nie bylos sporow zalaczam mail ktory dostalem od Kuby dealera ARB z rajdy4x4

Panie Wojciechu,

według moich danych nie ma jeszcze blokady do przedniego mostu do tego auta, natomiast do tylnego, zgodnie z Pana przypuszczeniem powinniśmy zastosować blokadę RD81. Do kompletu potrzebny nam będzie jeszcze kompresor zasilający blokady w sprężone powietrze. Mamy tu do wyboru dwa kompresory: mały i duży. Mały umożliwia jedynie sterowanie blokadami, natomiast duży oprócz sterowania blokadami pozwala również na pomopowanie kół za jego pomocą.

- blokada ARB RD81 3960 zł
- kompresor mały ARB 755 zł
- kompresor duży ARB 1405 zł

Oba kompresory mamy od ręki, natomiast tę akurat blokadę sprowadzamy na zamówienie, termin realizacji wynosi do 14 dni od momentu Pańskiego zamówienia. Gdyby miał Pan jakiekolwiek pytania, uprzejmie proszę o kontakt, chętnie odpowiem.

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: air locker

2007-09-20, 17:39

nie mam pytań...
"k"onsultanci od 7 boleści :lol-above:

manius

Re: air locker

2007-09-20, 18:37

nie mam pytań...
"k"onsultanci od 7 boleści :lol-above:
hmm,
nie wiem jak to rozumiec?
masz na mysli mnie i yony?
Załączniki
s18.gif
s18.gif (10.64 KiB) Przejrzano 4470 razy

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: air locker

2007-09-20, 20:29

przestań i ani tak nie myśl :mrgreen:
mam na myśli polskich konsultantów arb, nie mają pojęcia i odpowiadają bzdury!
wystarczy pogadać z kolesiami na forach w usa i wiadomo, że taki set jest dostępny

HAMME

Re: air locker

2007-09-20, 22:08

No wlasnie i tu jest problem.

Bo jak gosc w USA powie Ci ze jest ok a okaze sie ze jakos dziwnym trafem nie pasuje, to masz kawal zlomu za 3000 jak bedziesz chcial odeslac aby wymienili to jestes kolejne 2000 za trasnport do tylu. Natomiast jak Pan z naszego sklepu powie Ci ze pasuje i Ci sprzeda to jego problem ze nie pasuje i koszty ma po swojej stronie bo ty kupowales blokady do tego konkretnego auta.

Dlatego nie mam zamiaru ryzykowac nie majac gwarancji inwestycji bo budzet jest scisle okreslony

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: air locker

2007-09-20, 22:10

HAMME - sprobuj jeszcze u wyprawy4x4 - namiar dal Ci yony - goscie znaja sie na rzeczy - u mnie np byl problem z doborem amorkow - poradzili sobie bez pudla mimo ze zachcialo mi sie EMU.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: air locker

2007-09-20, 22:27

a z trzeciej strony to dlaczego chcesz koniecznie arb? bo są najlepiej rozreklamowani?
są jeszcze inne firmy i duuużooo tańsze :-P

manius

Re: air locker

2007-09-20, 22:37

zgadza sie
ale ona nie moze byc automatyczna,
i nie moze miec LS

a takich jest malo i wszystkie sa drogie
zobacz liste:
Załączniki
42.pdf
(95.71 KiB) Pobrany 277 razy

chevidan

Re: air locker

2007-09-20, 22:47

takie głupie pytanie zadam:po co w expo blokada mostu?

w lekkim terenie sobie radzi a na ciężki i tak się nie nadaje(znczy przepraszam bo ktoś się wnerwi)można przygotować expo w ciężki teren ale to wymaga odpowiedniego nakładu kasy i czasu.

hemme,jak się zdenerwowałeś w lipinach że na łące utonołeś,blokada i tak by ci nie pomogła w tym momęcie.na szosowych slikach możesz mieć napęd nawet na zapasówkę a i tak daleko w terenie nie zajedziesz. :)

manius

Re: air locker

2007-09-21, 09:55

fajne,
wygladaja jedwabiscie
musi jakis nowy wypust

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: air locker

2007-09-21, 09:59

hehehe ja tez mam geolandary :) made in spain by insa hehehehehehhe :)

ale chodza tak samo jak burza :mrgreen:
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

manius

Re: air locker

2007-09-21, 10:24

Opony w terenie to podstawa
na szosowych to sie nawet z trawy nie wyjedzie
i jak juz daniel napisal
.na szosowych slikach możesz mieć napęd nawet na zapasówkę a i tak daleko w terenie nie zajedziesz. :)
dostalem dzis info
od dealera ARB i innych ustrojstw,
http://www.stockundstein.de

no i zeby byla jasnosc
do explo >97 niestety nie ma blokad na przednia os
a automaty nie wchodza w gre
na tyl (wszystkie explo) mozna wrzucic praktycznie wszystko
(wazne zeby byl z koszem)

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: air locker

2007-09-21, 10:34

Dobra Panowie aby nie bylos sporow zalaczam mail ktory dostalem od Kuby dealera ARB z rajdy4x4

Panie Wojciechu,

według moich danych nie ma jeszcze blokady do przedniego mostu do tego auta, natomiast do tylnego, zgodnie z Pana przypuszczeniem powinniśmy zastosować blokadę RD81. Do kompletu potrzebny nam będzie jeszcze kompresor zasilający blokady w sprężone powietrze. Mamy tu do wyboru dwa kompresory: mały i duży. Mały umożliwia jedynie sterowanie blokadami, natomiast duży oprócz sterowania blokadami pozwala również na pomopowanie kół za jego pomocą.

- blokada ARB RD81 3960 zł
- kompresor mały ARB 755 zł
- kompresor duży ARB 1405 zł

Oba kompresory mamy od ręki, natomiast tę akurat blokadę sprowadzamy na zamówienie, termin realizacji wynosi do 14 dni od momentu Pańskiego zamówienia. Gdyby miał Pan jakiekolwiek pytania, uprzejmie proszę o kontakt, chętnie odpowiem.
No to chyba czas, żebym zadzwonił do Chermola i powiedział mu, że jego brat nie umi katalogów czytać...
Dzwoń do Wyprawy. Temat jest nawinięty.
Apology accepted, Captain Needa.

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”