Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Lift

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Sagi74
Posty: 130
Rejestracja: 2007-08-28, 19:16
Lokalizacja: okolice Łodzi

Lift

2008-05-31, 23:30

Po kolejnej wizycie u Wajca i oglądnięciu aut Wajca Fotomyszy i Hamme nie wytrzymałem i wziąłem się do roboty.
Grzesiak mnie straszył trudnościami z wybijaniem śrub z resorów ale:

wymiana wieszaków tył + podkręcenia przód - 70 minut 8) a jedną śrubę ręką wyjmałem (się ma te rączki) - ciężko - spasowana ale wyszła. A potem już tylko delektowanie się widokiem autka i chłodem piwka.
Niestety lewy tył trochę siedzi - trzeba będzie dać resorki do klepania.

Ale pytanko do was:

- śruby zostawiłem oryginalne ale wieszaki made in Wajc są grubsze i nakrętka wchodzi tylko 3/4 nasrubę - wystarczy czy wy wymienialiście na dłuższe?

kasper3211
Posty: 473
Rejestracja: 2008-01-09, 11:04
Lokalizacja: Rawicz

Re: Lift

2008-05-31, 23:51

wymiń koniecznie wszak chodzi o twoje bezpieczeństwo/pełna nakrętka + 3 zwoje na zewnatrz.

Awatar użytkownika
Sagi74
Posty: 130
Rejestracja: 2007-08-28, 19:16
Lokalizacja: okolice Łodzi

Re: Lift

2008-05-31, 23:58

wymiń koniecznie
planuję tylko przy wymianie wieszaków nie miałem takich srub...
chodzi o twoje bezpieczeństwo
Ale to pracuje raczej tak, że nie powinno się wysunąć

gregor-ros1
Posty: 237
Rejestracja: 2007-10-03, 19:39
Lokalizacja: Koziegłowy

lift

2008-06-01, 08:23

Tak was słuchając wy lifciarze zaczyna i mnie kusić na subtelnie delikatne lifty.Jak tylko uporam się z ASB to zakładam fam-fary400db no a potem chyba lekko zaliftuję.Jak zrobić tył to już wiem,ale zdradzcie mi jak wy podkręcacie przody???
Ross
Tel:695-710-651

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Lift

2008-06-01, 08:24

gregor-ros wpisz lift na drazkach w wyszukiwarce i znajdziesz - pare razy juz opisywalismy dokladnie jak to zrobic :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

gregor-ros1
Posty: 237
Rejestracja: 2007-10-03, 19:39
Lokalizacja: Koziegłowy

lift

2008-06-01, 08:29

No dzięki Rad-T za wskazanie kierunku,bo ja do tej pory byłem zafascynowany samą jazdą tak cudowną maszyną i nie interesowały mnie jej modyfikacje,no ale teraz i tak stoi na ASB więc mam trochę czasu do namysłu no i do roboty.
Ross
Tel:695-710-651

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Lift

2008-06-01, 20:24

widzę, że choroba jest zaraźliwa...

:grin:
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
ŁYSY
Posty: 222
Rejestracja: 2007-08-24, 10:54
Lokalizacja: Sieradz

Re: Lift

2008-06-01, 21:50

Gdzie kupić takie dłuższe śruby i ( chyba tulejki w komplecie ) do grubszych wieszaków? Ja chcę wymienić jeszcze te w przednim mocowaniu piór resorów. Obecnie po wymianie i zostawieniu oryginalnych śrub, jest tak zrobione, że śruba nie wychodzi z nakrętki.

Awatar użytkownika
Sagi74
Posty: 130
Rejestracja: 2007-08-28, 19:16
Lokalizacja: okolice Łodzi

Re: Lift

2008-06-01, 21:56

Gdzie kupić takie dłuższe śruby
W sklepie ze śubami? Tylko o odpowiedniej klasie wytrzymałości myślę że 10.9 wystarczy.
chyba tulejki w komplecie
Jeśli już to kompletne polibusze ma sens wymieniać:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/126/4608.html

kszesz
Posty: 727
Rejestracja: 2007-07-17, 22:59
Lokalizacja: W-wa Włochy

Re: Lift

2008-06-01, 22:02

Gdzie kupić takie dłuższe śruby .
Omawiałem teoretycznie ten temat kiedyś z zaprzyjaźnionym mechanikiem i polecał mi zastosowanie szpilek od głowicy żuka. Nie sprawdzałem tego bo chwilowo temat wieszaków i liftu odpuszczam ale chyba warto sprawdzić bo ten towar jest powszechnie dostępny.

chevidan

Re: Lift

2008-06-01, 22:42

te śruby się nie rozkręcą same.dodatkowo w większości ex jest hak holowniczy i śruby nawet bez nakrętek się nie wysuną.gdyby nawet nie było haka i nakrętka by się odkręciła to po wysunięciu się z pierwszej części wieszaka śruba się zakleszczy i nie wypadnie na 100%.jeżeli ktoś ma chęc to może sobie wymienić na dłuższe ale to zbędna robota.u siebie mam skręcone na oryginalnych śrubach i nawet nie zaglądam czy są na miejscu bo nie mają wyjścia.

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Lift

2008-06-02, 21:39

siebie mam skręcone na oryginalnych śrubach i nawet nie zaglądam czy są na miejscu bo nie mają wyjścia.
dokladnie tak samo.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Sagi74
Posty: 130
Rejestracja: 2007-08-28, 19:16
Lokalizacja: okolice Łodzi

Re: Lift

2008-06-02, 23:09

Podniosłem go do góry wcześniej wymieniłem opony i felgi - i była tragedia w prowadzeniu twardy jakiś i go rzucało po drodze...
Dziś mnie olśniło - sprawdziłem ciśnienie w oponach - założenie opon trwało 15 min! czterech chłopaków chwyciło każdy swoją oponę i szybko się uwinęli ale napompowali każdy wg własnego uznania. 1 koło 4 atm. drugi e 3 atm. dwa kolejne 2,5 i 2,3 at.
Doprowadziłem do porządku i wreszcie jest ok.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Lift

2008-06-03, 13:08

dokładnie jak u mnie ostatnio... auto było sztywne jak cholera... szukałem powodu w zawieszeniu a później okazało się, że wszystkie opony miały prawie po 4 atmosfery...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
jash
Posty: 329
Rejestracja: 2007-07-12, 20:35
Lokalizacja: Poznań

Re: Lift

2008-06-05, 22:07

Kurcze, tego nie testowałem. Przecież jak się wymienia opony to z założenia są pompowane tak samo. Nawet mi do głowy nie przyszło sprawdzać po fachowcach. Kurna, człowiek wciąż się uczy.
Pozdrawiam
Jash

Wróć do „WARSZTAT”