A więc jak w temacie koło klapki zauwazyłem malutkie (łepek od szpilki ) burchelki (3 szt) wiec zeszlifowałem i zabezpieczyłem podkładem jednak po paru dniach znowu wylazła rdza to znak że idzie od srodka wiec zdemontowałem rurę wlewową i osłonkę plastikową (tam jest korek) i dopiero tam zobaczyłem pobojowisko fotki dołączę (jak ktoś mi napisze jak ale bardzo obrazowo poproszę ) do tego jeszcze korozja w znacznym stopniu zaatakowała samą rurę wlewowa
dlatego ostrzegam sprawdźcie bo z zewnatrz to praktycznie nic nie widać a korozja była duża prawie perforacja
jak pisałem rura też nieźle nadgniła jeszcze jedna zima i by było po niej
ja narazie potraktowałem to odrdzewiaczem dwukrotnie teraz zmyje odrdzewiacz i będę malował jakims dobrym podkładem do rdzy (jeszcze nie kupiłem jak ktoś zna dobry to poprosze o nazwe)
i fajnie wyglada jak otwierasz klapkę paliwa a tam nic nie ma