Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-03-28, 21:52

To sie musze go zapytac za ile mi zrobi :mrgreen:

Boje sie ze mi niveo nie wytrzyma takiej trasy jak bedzie caly czas pompowal
smartpar.pl

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-03-28, 22:46

dlatego ja u siebie szybko zakładałem wieszaki bo żal mi było nivo :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

gregorian

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-10, 10:26

Witam,o ile wyższy jest explorer 2 na amorach rancho rs5000 od tych fabrycznych

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-10, 10:34

same amory auta Ci nie podniosa, musisz cos jeszcze podzialac - wieszak albo dolozenie lagi w resorach.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

nemrod

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-10, 12:10

Witam,o ile wyższy jest explorer 2 na amorach rancho rs5000 od tych fabrycznych
...My ciebie też gorąco witamy....

Radek może nieodpowiadajmy ludziom aż się nie przedstawia.

gregorian

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 14:17

Czy po dożuceniu dodatkowo piór resorów uzyskam większy prześwit samochodu.
336441331_1.jpg
Załączniki
336441331_1.jpg
336441331_1.jpg (171.75 KiB) Przejrzano 2784 razy

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 14:55

dokładnie. Dowalenie dodatkowego pióra podniesie ci tył o około 3-5 cm...

do jedynki można założyć właśnie takie dodatkowe pióro z tyłu lub wymienić wieszaki na dłuższe a z przodu założyć dłuższe sprężyny lub podkładki pod fabryczne sprężyny. Z tym, że wtedy trzeba ustawić zbieżność. W dwójce wystarczy dodatkowe pióro lub wieszak a przód podkręcić na drążku skrętnym... opisywaliśmy to juz kilka razy.
Ostatnio zmieniony 2008-04-11, 14:56 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 14:57

i zapraszamy kolego do dzialu powitan ....
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

gregorian

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 15:07

Co dają w sumie wieszaki ,czy to że po dłuższym czasie same resory bez wieszaków odegną się co spowoduje mniejszy prześwit i opadnięcie tyłu.Jaka jest właściwie różnica,lepiej jest dać wieszaki czy dodatkowe pióro.

[ Dodano: 2008-04-11, 15:11 ]
w moim explorerze chciałbym uzyskać co najmiej taki prześwit.Przykładowo:
Załączniki
Snorkel018.jpg
Snorkel018.jpg (132.15 KiB) Przejrzano 2763 razy
Ostatnio zmieniony 2008-04-11, 15:08 przez gregorian, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 16:18

kurcze uparty facet nie czyta co się pisze :(
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 17:03

Po jakimś czasie resory "prostują się". Dobrze jest więc wymienić fabryczne wieszaki na dłuższe i dodać wzmacniające pióro. Te dwa zabiegi razem podniosą ci auto o około 10 cm.

no i witamy w naszym gronie... może pochwalisz się czym jeździsz i skąd jesteś w dziale powitań?

pozdro,

PS. To zdjęcie... skąd je masz? ciekawi mnie ten zderzak...
Ostatnio zmieniony 2008-04-11, 17:04 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 17:56

jankes przecie to jest to auto z dzialu offroad co ma zmotany sztywny most z przodu....
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Amory Tyl EX II

2008-04-11, 18:06

dopiero skumałem... ładnie to zrobił tylko, ze ja bym dawał sprężyny na zaiwechę a nie resory...

no i ta przekladnia kierownicza...

ale o amorkach miało być, nie?
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wesa
Posty: 82
Rejestracja: 2007-10-21, 14:10
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Amory Tyl EX II

2008-06-12, 14:11

Czy może mi ktos powiedzieć jaki jest sposób na wyciągniecie wężyków doprowadzających powietrze do amortyzatorów.Czeka mnie wymiana i nie chciałbym coś uszkodzić.
David Vincent widział ich. On wie, że oni wiedzą że on wie.

Awatar użytkownika
piotr_z
Posty: 154
Rejestracja: 2008-03-23, 13:03
Lokalizacja: Marki

Re: Amory Tyl EX II

2008-06-12, 20:22

Czy może mi ktos powiedzieć jaki jest sposób na wyciągniecie wężyków doprowadzających powietrze do amortyzatorów.Czeka mnie wymiana i nie chciałbym coś uszkodzić.
banalna sprawa (jak sie wie oczywiscie):

wcisnij lekko wezyk do amorka i przytrzymujac wcisniety ten element, w ktory wezyk wchodzi - taka jakby uszczelka - wyciagnij wezyk.

i juz ;-)

a co do dylematu dluzszy wieszak czy dodatkowe pioro to po mojemu jest tak:

dluzszy wieszak nie zmienia twardosci zawieszenia a dodatkowe pioro zwieksza twardosc. oczywiscie obie opcje podnosza tyl autka :mrgreen:

i jeszcze jedna odpowiedz na zadane w watku pytanie: sa zamienniki pompowanych amorkow na tyl. szczegoly dla ewentualnych chetnych.
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 20:28 przez piotr_z, łącznie zmieniany 1 raz.
pzdr piotr_z
EX II - czarne i zabrane przez zone :(
chevrolet venture 3,4

Wróć do „WARSZTAT”