Jak dojść do wtyczki rozłączając starą i wpinając nową? W końcu mam lewą sondę i chcę ją wymienić. Nie mogę znaleść jakiś inforamcji na forum. Jak dostać się w okolice wtyczki od lewej sondy lamba. Nie mogę tego zrobić ani od dołu, ani od góry. Bez sęsu ktoś to wymyślił. Macie jakieś patenty?
jak nie masz znajomego z "chudymi" rękoma to musisz odkręcić podporę skrzyni biegów(4 śruby) i opuścić skrzynię na lewarku na maxa w dół.wtedy zmieścisz tam rękę i odepniesz sondę.
Konstruktor powinien iść do kryminału za takie rozwiązanie ( i jeszcze za parę innych). Najpierw odkręcę sondę, potem może wyciągnę kabel od strony komory silnika. Jeśli będzie jeszcze trochę luzu na kablu przed wtyczką (tzn. pomiedzy nią a silnikiem), to może sięgnę do niej, lekko ją wyciagając w stonę komory do góry. Zobaczymy.
możesz jeszcze spróbować przez nadkole, ja tak u siebie odpinałem
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
Wczoraj podjechałem do znajomego, aby odpowiednim kluczem z przedłużeniem odkręcił sondę. Całe szczęcie udało się po ciężkich walkach. Wypięcie starej sondy łatwe nie było. Zapięcie to był koszmar. Męczyłem się z nią w sumie ponad godzinę. W końcu udało się jakoś dojść do wtyczki i za którymś z kolei razem trafić w nią ( od góry komory silnika) . Nie wiem jak można było w tak beznadziejny sposób umieścić takie łączenie. Check już nie pali się. Teraz pojeżdżę trochę na benzynce i zobaczę jak będzie później na gazie.