Czesc i dzieki za wszystkie odpowiedzi,macie naprawde duzo piwa i whisky u mnie.
Przynajmniej nie czuje sie samotny z tymi problemami.Dzieki.
Rozumiem ze juz na sama EXCursion potrzebuje "C" bo sama wazy ponad 4000kg.OK
Prawdopodobnie musialaby byc zarejestrowana do 5000Kg aby byc pewnym ze cops nie
beda sie czepiac.Sprostujcie jezeli sie myle.
Przyczepa jest do 7000Lb,tzn 3150Kg,ladunku.Sama przyczepa nie jest ciezka 900Kg.
Wymiary 4,5mx2,1m,2,25m wysoka.Pasowalo by ja wziac bo (zamiast pakowania do kontenera)moglbym zapakowac duzo rzeczy a przede wszystkim narzedzia i maszyny zgromadzone przez lata.Oprocz tego wyobrazam sobie ze moglbym wszystko odebrac np.
w Hamburgu czy w Gdyni i poprostu dojechac do celu sam ,bez kosztow firm przewozowych.
Nie mowiac o przydatnosci przyczepy do ogolnego uzytkowania puzniej.
Czyli "E" na przyczepe,tak????Co myslicie zdam te egzaminy????
KOszta "C+E"chyba nie ida w tysiacach $$$.
I mysle ze na kanadyjskich plates(numerach) i prawie jazdy ,cops dadza mi dojechac do celu. A puzniej dopiero historia z rejestracja. Sprostujcie jezeli sie myle.
Musze to wszystko rozwazyc ,co brac a czego nie.
Poza tym kilka lat temu kolega wwiozl WV cargo bus i mial problemy z celnikami ktorzy mu mowili ze nie moze wwiezc camochodu dostawczego???????????
musial dokupic siedzenia i dopiero wtedy za $$$ i flaszke go puscili.
Nie chcialbym sie znalezc w takiej sytuacji.
Zboczylem troche z tematu lamp,wiec jezeli jestem gdzie nie powinienem to prosze skierujcie mnie gdzie powinienem.MODERATORZY SORRY.
