to możliwe z tymi halogenami.mój kuzyn w jeepie też miał taki problem.założył halogeny i zaczęły się problemy z chłodzeniem.na początku nie powiązał faktu zanabycia halogenów z chłodzeniem i szukał gdzie indziej.odkręcenie oświetlenia pomogło.
w ex może być podobnie ale pod warunkiem że wisko zaczyna szwankować.przy sprawnym wentylatorze nie ma mowy o przegrzaniu silnika.sam jeździłem po górach i trochę w terenie halogeny były zamontowane i nigdy wskazówka nie wychyliła się za połowę,za to wentylator jak się zapnie to strach że atrapę wciągne.Rafbor u Ciebie nie ma dodatkowo wlotu powietrza który oryginalnie znajduje się w standardowym zderzaku,+ halogeny to powinien się przynajmniej trochę grzać-a tak nie jest.
czasem na wlot powietrza w zderzaku ludzie przykręcają rejestrację to też nie pomaga w chłodzeniu.
Cóz mogę powiedzieć.... tylko się cieszyć że się nie grzeje
Co prawda nie sprawdzałem dokładnie jak sie włancza wentylator, ale zaueałyłem że wskazówka temp nie dochodzi praktycznie do środka, troche podskoczy w upale na światłach, na wolnych obrotach, ale zwiększenie obrotów silnika od razu powoduje że wraca na swoje miejsce (ok 1/3 skali). Jest OK, więc nie zastanawiałem sie nad tym
