Ford takie coś robił, mając sterowany bypass powietrza
Owszem, ze mają by-pass. Ale wszystkie fordy mają zasadniczo taki sam. Ta dziurka to jakby wstępna regulacja obrotów, pomoc dla by-passa. Bez tej dziurki musi się to urząezenie sporo nabiegać w jedną i z powrotem zanim wyreguluje obroty.
[ Dodano: 2008-07-16, 17:36 ]
No i wszystko jasne! Wyciągnąłem krzynkę, rozebrałem i co? Panewka konwertera zaspawana, mała zębatka pompy oleju trzaśnięta w pół. Będzie szybka naprawa i dzida w werterpy

Trzymać kciuki, jadę szukać części.
[ Dodano: 2008-07-16, 17:41 ]
2 wały aut
Tylny odpiąłem tylko od reduktora.
sondy odpinamy
U mnie jedna była.
kolektory portki lewy i prawy aut
mam Y-pipe, więc jednego się nie da

Po przygodach Palia (a w zasadzie jego małzonki), stwierdzam, ze stuninguję sobie odpowietrzenia mostu, reduktora i skrzyni. Rurki pójdą wyyyyyyyysoko
[ Dodano: 2008-07-21, 22:32 ]
No i dobra, skrzynka poskładana, teraz montaz, zdrowaśka, odpał i ... w drogę albo od nowa do kanału

Skąd ja tyle ATFa nabiorę ;/ Shift motorek przejrzany, ściezki idealne, a napędy się nie włączały na postoju, ciekawe czemu. No nic, trzeba walczyć dalej.