Ford takie coś robił, mając sterowany bypass powietrza
 Owszem, ze mają by-pass. Ale wszystkie fordy mają zasadniczo taki sam. Ta dziurka to jakby wstępna regulacja obrotów, pomoc dla by-passa. Bez tej dziurki musi się to urząezenie sporo nabiegać w jedną i z powrotem zanim wyreguluje obroty. 
[ Dodano: 2008-07-16, 17:36 ]
No i wszystko jasne! Wyciągnąłem krzynkę, rozebrałem i co? Panewka konwertera zaspawana, mała zębatka pompy oleju trzaśnięta w pół. Będzie szybka naprawa i dzida w werterpy 

 Trzymać kciuki, jadę szukać części. 
[ Dodano: 2008-07-16, 17:41 ]
2 wały aut 
 Tylny odpiąłem tylko od reduktora.
sondy odpinamy 
 U mnie jedna była.
kolektory portki lewy i prawy aut 
 mam Y-pipe, więc jednego się nie da 

Po przygodach Palia (a w zasadzie jego małzonki), stwierdzam, ze stuninguję sobie odpowietrzenia mostu, reduktora i skrzyni. Rurki pójdą wyyyyyyyysoko 
 
[ Dodano: 2008-07-21, 22:32 ]
No i dobra, skrzynka poskładana, teraz montaz, zdrowaśka, odpał i ... w drogę albo od nowa do kanału 

 Skąd ja tyle ATFa nabiorę ;/ Shift motorek przejrzany, ściezki idealne, a napędy się nie włączały na postoju, ciekawe czemu. No nic, trzeba walczyć dalej.