
??? Skąd ten pomysł, skoro nawet nasz golec Ex1 '94 ma regulację świateł (i nawet nadal zepsutą z jednej stronyNIVO było zakładane na Europę bo Explo nie miało regulacji świateł
a w europie standarddwójki miały założony system pompowanego zawieszenia tyłu. Opcja dostępna w stanach tylko w lepszych modelach.
I tutaj też sie mylisz, dowodem jest samochód Jossa, sprowadził ze stranów ma silnik SOHC i NIVO na tyle ...a tu przepraszam... sprawa mojej wypowiedzi dotyczy dwójki, nie jedynki.
Europejska jedynka miała regulację świateł... nawet takie lampy założyłem do mego "zielonego"... i mam lampy z regulacją ale niestety bez silniczków...
![]()
dwójki miały założony system pompowanego zawieszenia tyłu. Opcja dostępna w stanach tylko w lepszych modelach.
ano tak... jeszcze raz więc się poprawię... modele z opcją do holowania też miały NIVO w standardzie...I tutaj też sie mylisz, dowodem jest samochód Jossa, sprowadził ze stranów ma silnik SOHC i NIVO na tyle ...