Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

dylemat

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Marcin Koło
Posty: 632
Rejestracja: 2007-10-04, 12:22
Lokalizacja: Koło

Re: dylemat

2008-08-06, 22:35

wiesz nikt i tak ci chleba nie odbierze bo twoja wiedza jest ta wielka że dysków by nam wszystkim brakło by ją zmagazynować

[ Dodano: 2008-08-06, 22:36 ]
pozatym wiedza mojego mechanika to jest zdobyta od ciebie

chevidan

Re: dylemat

2008-08-06, 22:50

no się zawstydziłem.bez przesady.

Awatar użytkownika
Karpiu
Posty: 163
Rejestracja: 2008-05-03, 10:26
Lokalizacja: Olsztyn/Błonie

Re: dylemat

2008-08-07, 08:38

Ja śmigam na zwykłej instalacji i nie mam z nią problemów... Jednak chodzą słuchy że zwykłe instalacje nie są dobre dla silników powyżej 2000cm3. Podobnież mieszanka jest za uboga i silnik nie ma dobrej kultury pracy... Do tego dochodzą problemy z zaworkami itp... Ile w tym prawdy nie wiem :) W każdym razie moja instalacja spisuje się wzorowo, spalanie ok 16L na trasie i ok 21L w mieście przy 4L pojemności jest ok. Jak bym miał wybierać to chyba bym został przy zwykłej instalacji...
Pozdrawiam
Karpiu


"Ten co wie, że nie wie - jego pouczcie"

wilde
Posty: 83
Rejestracja: 2008-07-07, 00:23
Lokalizacja: Koło

Re: dylemat

2008-08-07, 10:38

Jeśli chodzi o wrsztat EX to bardzo mnie to cieszy-jest blisko no i facet zna sie na rzeczy. Nie obrażając nikogo pewnie jako jedyny ;-)
chodzi mi oczywiście o Koło
Ostatnio zmieniony 2008-08-07, 10:50 przez wilde, łącznie zmieniany 1 raz.

Pa100

Re: dylemat

2008-08-07, 11:32

Wydaje mi się , ze instalacje gazowe są teraz duużo lepsze niż kilka lat temu więc nawet ta zwykła mixerówka będzie odpowiednia bo, że tańsza to wiadomo . Najważniejsze jednak bedzie doświadczenie montera jesli nie spapra czegoś bedzie ok . Uwazam też , że najlepiej jest szukać warsztatu w miarę jak najblizej (oczywiście nie kosztem jakości) bo w razie problemów nie musisz daleko jechać . Naprawa lub poprawa w innym warsztacie niż ten który zakładał instalacje napewno bedzie wiązało się z komentarzami typu "a co to za partacz montował"

Tak przy okazji oglądałem niedawno filtr gazu po przejchaniu 10000 km nie spodziewałem się takiego syfu zobaczyć . Więc nie dziwmy się , że i Explo czasem kichnie ze złosci .

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: dylemat

2008-08-07, 15:10

W jednym i drugim explo miałem/mam sekwencję i jestem zadowolony spalanie średnio 15-16l - choć ja raczej po mieście dużo nie jeżdze do tego dolewam za 100zł benzyny na miesiąc - przejezdzam ok 2tyś, miałem samochody ze zwykłą instalacją do poldzera to ok, ale do samochodu z wtryskiem to raczej nie bardzo w matizie np. przestawił mi się rozrząd od wystrzału, dziwie się że rozwaliło tego plastikowego kolektora, druga sprawa że matiz palił 2-3 litry więcej gazu niż benzyny explo podobnie tylko że pali 2x tyle więc procentowo wypada lepiej ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Hubi
Posty: 4159
Rejestracja: 2007-08-14, 13:07
Lokalizacja: Warszawa/Świnoujście
Model Explorera: EX I 1994 hotwheels

Re: dylemat

2008-08-09, 20:57

polecam ostatni numer Magazynu 4x4 - OFF ROAD PL
na 38 stronie dość obszerny opis "alternatywnego zasilania" auta zawierający opis wszystkich generacji instalacji LPG
w EXI nie ma rzeczy trudnych - czasem tylko są czasochłonne :chillout: 517015460

Wróć do „WARSZTAT”