Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

zdradliwy piach

2008-08-13, 21:15

Cze all.Sluchajcie,mecze sie ostatnio z jedna gorka. :-/
Piach po kostki wzniesienie dosc strome ale bez przesady.
Powiedzcie mi prosze czy po piachu lepiej na lekkim "bucie" czy raczej na pierwszym biegu i powoli?
Kurczaki...widzialem zdjecia niektorych z Was i wiem,ze powinien dac rade,a w polowie gorki fontanny piachu i d...a.
Dodam tylko,ze mam MT 32" i moze za mocno nadmuchane?Tak mi napompowali w serwisie opon,wiec moze za mocno albo cusik...
Tylko sie nie smiac :mrgreen:
Zdjecie mocno to splaszcza,ale mniej wiecej tak to wyglada.Przy zjezdzie samochod sam sie zsuwa.
Załączniki
album2.jpg
album2.jpg (107.36 KiB) Przejrzano 4337 razy
smartpar.pl

Awatar użytkownika
luk_jag
Posty: 441
Rejestracja: 2007-07-12, 23:00
Lokalizacja: Kutno

Re: zdradliwy piach

2008-08-13, 23:37

Na mt-kach jest trudniej na piachu ni na at-kach. Wiem to z autopsij. Ja większe wzniesienia (piaszczyste) na MT pokonuje na 2 z butem
Serwis AGD ardo,polar,whirlpool,amica,ariston,indesit i inne... 601-707-425
Służę pomocą :-)

Awatar użytkownika
adam533
Posty: 666
Rejestracja: 2007-10-31, 22:05
Lokalizacja: Pruszków

Re: zdradliwy piach

2008-08-13, 23:50

to fakt że na MT zakopać się też można i to lepiej niż na AT

Awatar użytkownika
wajc83
Posty: 444
Rejestracja: 2007-08-20, 08:34
Lokalizacja: łódź

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 07:32

z butem i na 2 biegu.
biały Ex I do lansu za raz na 18" kołach :)
Pajorka na sprzedarz

basstian

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 08:13

i pamietaj piach to zabójca napędów

manius

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 09:28

:-P
no i podstawa
spusc powietrz tak do 0,8-1 at :roll:

wtedy opona przylega wieksza plaszczyzna
i nie zakopuje sie tak szybko

:idea: oczywiscie jesli masz jakis maly 12V kompresorek albo CPN w poblizu :smile:


z tego co wyczytalem na roznych forach
to na piach najlepsze sa oponki zimowe :eek:

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 11:25

z tego co wyczytalem na roznych forach
to na piach najlepsze sa oponki zimowe
dokładnie robią najlepiej :P
no i podstawa
spusc powietrz tak do 0,8-1 at
przy ciśnieniu 0,8 opona MT niewiele się ugina i można spokojnie jchać nawet 50-100 km do stacji aby napompować :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 18:44

Dzieki panowie.Mam tu u siebie maly problem z blotem :mrgreen: same piachy.W sobote jade zabijac gorke jeszcze raz :mrgreen:
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 20:51

spuść deko z opon no i 4X4 low

i powinno iść
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
adam533
Posty: 666
Rejestracja: 2007-10-31, 22:05
Lokalizacja: Pruszków

Re: zdradliwy piach

2008-08-14, 21:09

tylko z tym spuszczonym powietrzem uważaj na ostrych zakrętach,może zejść opona z felgi ;-)

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-15, 11:49

No oki,ale ile at musze miec do normalnej jazdy? (wiem gdzies juz bylo pisane).Rzadko jezdze po czarnym,ale czasami trzeba.
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-15, 12:43

Dawid - między 2.0 a 2.3. Do terenu możesz spuścić nawet do 1.2... ale w zakrętach trzeba uważać bo opona może się ześlizgnąć z felgi. Musiałem się nauczyć tego od nowa... po angielsku zdaje się też będzie tak jak w US... to znaczy: normalnie ciśnienie około 30-32PSI - w teren 20PSI a dla obniżenia spalania na czarne zazwyczaj pompuję 40PSI.
Ostatnio zmieniony 2008-08-15, 12:45 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 4573
Rejestracja: 2007-10-19, 15:54
Lokalizacja: Bydgoszcz/Lisi Ogon
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-15, 13:29

Jankes, dzieki.Wlasnie dumalem wczoraj z ojcem o tych PSI jak sie to ma do atmosfer,ale juz wszystko jasne.
Ciezko sie przestawic na "normalne " jednostki miar prawda? Ja bylem tylko 3 lata w "inchach",ale Ty to chyba juz myslisz po hamerykansku............ :mrgreen:
smartpar.pl

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-15, 13:36

myślisz, nie myślisz - nie ma ucieczki - nadal jeżdżę autem, które ma prędkościomierz wyskalowany w milach, sprawdzam ciśnienie ciśnieniomierzem wyskalowanym w PSI, radio w zielonym odbiera tylko stacje radia ZET i Maryla ale w pracy używam już miary w centymetrach.

Kwestia przyzwyczajenia. :roll:
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: zdradliwy piach

2008-08-18, 00:13

na mazowieckich też zdejmowałem ciśnienie do 20 PSI i zastanawiałem się ile to będzie w atmosferach ale widzę ze się nie pomyliłem :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Wróć do „Kącik OFFROAD-OWY”