o cholera... to bardzo niedobrze
po ściągnięciu shiftmotoru widać taki ruchomy wypust a nad nim jest poopisywane co w jakiej pozycji jest włączone
jeśli przekręcisz nim w prawo (zgodnie ze wskazówkami zegara) do oporu to bedziesz miał reduktor rozłączony od przedniego mostu (kręć bez większych obaw, bo nie ukręcisz - chybaby z wielką przedłużką...

)
jeśli kręcenie w prawo i lewo nie będzie nastręczać zgrzytów to nie jest źle, ale niestety to co opisałeś wskazuje na roz...ną skrzynkę redukcyjną w drzazgi
remont zazwyczaj w takiej sytuacji jest ekonomicznie nieuzasadniony
używkę można kupić nawet za 800zł - sprawdź tylko czy nie zgrzyta
to co opisałeś o skruszonym ograniczniku to tylko wierzchołek góry lodowej, bo jeśli podczas jazdy zaczęło się zazębianie w złym momencie to mogły polecieć kółka...
żeby nie dramatyzować to zrzuć reduktor, rozbierz i będziesz wiedział co w nim jest (ostatecznie możesz to sprawdzić laparoskopowo)