a Explo mimo, że jest terenowy i powinien mieć duży prześwit, ma nad.
ale i tak podniesienie nie zmieni ci prześwitu pod mostami i tu raczej potrzeba większe koła

wg mnie idea jest prosta zależy jak duże koła chcesz zmieścić o tye ponoś i podcinaj auto a nie wiecej
Juz pomijam fakt, że na czarnym będzie sie bujał tak, że nawet przy 50 km/h może zaliczć wywrotkę przy gwałtownym ruchu kierownicy.
jeśli pozostawisz drążki stabilizacyjne to będziesz mógł zasówać jak przy seryjnym i nie odczujesz zbytnio róznicy,
jak zdejmiesz tylne drążki to limitem może się okazać prędkość 110 km/h
a jak będziesz jeżdził wogóle bez drążków ( przód tył) to da się zasówać nawet 80 km/h(sensownie to tylko 50-60km/h) ale nie można trzymać za sztywno kierownicy bo momentalnie się buja, jak popuścisz to idzie jak po szynach
testowane przy lifcie dużo ponad 3''
