Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

kalamitki

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: kalamitki

2008-09-17, 01:03

to jeszcze moze ktos podpowie czy pchac smar prosto z puchy czy np. mieszac z olejem??
:?:

dlaczego z olejem?

smar zdaje się jest gotowy do użycia... chyba, że coś przegapiłem i w Polsce smar się rozcieńcza...
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: kalamitki

2008-09-17, 07:01

taką mieszankę smaru z olejem można zaaplikować do przedniego mostu w przypadku uszkodzenia uszczelniacza (jeśli cieknie olej [a nie wylewa się], to można tak zrobić i spokojnie jeździć)
ale już z tylnym mostem bym tak nie zaryzykował - zbyt szybko i ciągłe obciążenie

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: kalamitki

2008-09-17, 11:10

w kalamitki dobrze jest mieć troszke rozrobioną masę poniewasz sam smar ma dość gęstą konsystencję i jak nie mamy dobraj smarowniczki (np. ręczna) to ciężko będzie przepchać.
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Wróć do „WARSZTAT”