
Sprawdziłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej "ECT" i mój jest martwy.Uszczelki zamowione i zaraz wymiana i wtedy zobaczymy. z rzeczy ciekawych to jak odepne przeplywke (rano przed odpaleniem) to zapala i bez problemow trzyma obroty (1500-2000). jak sie troche nagrzeje to wpinam przeplywke i jest ok (prawie bo troche plywa) jak wpinam przeplywke zanim sie nagrzeje to potrafi zgasnac lub strasznie kombinuje z obrotami. ach ta elektronika....
Witaj,Uszczelki wlasnie doszly- 152 zl brutto za caly komplet gora i dol u delalera forda na Torunskiej w Wawie - ale to nie jest najwazniejsze.
Mam pytanie:
jakie mnie czekaja niespodzianki przy wymianie ww uszczelek, na co zwracac uwage i czego unikac?
Się kolega nie wygłupia, to normalne, chwilowy spadek obrotów spowodowany większym odbiorem mocy z silnika po załączeniu sprężarki od klimy.ooooo ? a dziś zauważyłem że jak włączam klime lub nawiew na szybę i załącza sie to ustrijstwo(charakterystyczne tyk !) to w tym momencie obroty spadają na ułamek sekundy i tak za każdym razem TYK i spdadają itd....
Jak możecie coś podpowiedzieć to plisss bo jeszcze moge to zrobic na gwarancji usługi u mechaniora ( jak coś zwale na niego). Ale chciałbym wiedzieć jak go ukierunkować !!
HELP pliss