
Coś Cię tam nie widać chłopie , a szkoda ....
OKOlej mam nie taki jak trzeba 5w40, ale jeszcze nie zdążyłam wymienić, miałam to robić w środę(5w30), ale nie wiem czy teraz jest sens.
A te regulatory to i tak chyba sama nie dam rady, ale pomyślę kto by mógł.
Zajrzałam tam i chyba faktycznie nie takie trudne.
Nie rozumiem dlaczego to słychać tylko gdy auto stoi?
tak wiem,Manius,
ja go z tym cudacznym olejem kupiłam.
no i cacyA co do metod leczenia i leków, to zazwyczaj dyskutuję z lekarzamiAle to z racji pokrewnego zawodu.
nie,A jeśli ten rozrząd który widzimy nie był zepsuty w chwili, w której najarany czymś nielegalnym projektant go narysował, to ja się nie znam na technice i wysiadam...
Musisz...Mogę jeździć
To teraz przetłumaczmy to - dla zysku Ford Co. (jeden odlew) powstał przekombinownany i drogi w naprawach rozrząd. Przecież oni rozbili się na napinaczach i łańcuchach już w 2.9 Cosworth, ba, w 2.0 DOHC też nie było różowo, i dobrze wiedzieli, że się nie da. Ale oszczędnościowo mus... Ja wolę jednak "rozrzutne" i nieekonomiczne OHV, za to nie do zajechania bez żadnego "gdyby", niż oszczędnościowe SOHC czy DOHC...nie, to jest naprawde dobrze zaprojektowaneA jeśli ten rozrząd który widzimy nie był zepsuty w chwili, w której najarany czymś nielegalnym projektant go narysował, to ja się nie znam na technice i wysiadam...
(oszczednosciowo bo lewa glowica jest zamienna z prawa) [...]
gdyby nie to, to te silniki sa nie do zajechania.