Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
kizio 730
Posty: 252
Rejestracja: 2008-02-16, 22:13
Lokalizacja: Pomorskie

Cieknąca maglownica

2008-10-16, 21:00

Witam może ktoś z was wymieniał uszczelniacz dolny w maglownicy i zna wymiar tego zemera bo od tygodnia zaczeło ciec

Awatar użytkownika
jash
Posty: 329
Rejestracja: 2007-07-12, 20:35
Lokalizacja: Poznań

Re: Cieknąca maglownica

2008-10-16, 22:13

oj, kilku z nas ciekła i ... jakoś nikt z nią nic nie robił. Moja sama sie uszczelniła. Jakimś syfem pewnie, ale jednak. Można kupić w USA uszczelniacze lub "nową" po regeneracji, ale koszt transportu cię zeżre. Ciężkie jest to dziadostwo więc i koszt wysyłki będzie duży. Cło też. Spróbuj na ebay lub w rockauto.com. Chciałem sam wymienić uszczelniacze, ale jak przededukowałem sobie ile i jaka mnie czeka robota to jakoś mi przeszło.
Jash

Mikado
Posty: 990
Rejestracja: 2007-07-10, 20:31
Lokalizacja: Polska

Re: Cieknąca maglownica

2008-10-16, 22:50

zamów sobie zestaw uszczelniaczy np. z rockauto.com i wymień
robota nie jest przy tym trudna tylko żmudna
musisz odkręcić śrubkę od kolumny kierowniczej potem drążek od wąsa przekładni, dwie rurki stalowe od pompy (poleje się olej), trzy śruby mocujące przekładnię do ramy i... masz ją na wierzchu :-)
teraz odkręcasz 2 śruby mocujące pokrywkę i równocześnie nakrętkę ustalającą trzpień przekładni
jak odkręcisz to połóż sobie całość trzpieniem do góry, zluzuj nakrętkę (tą "wielką") tak żeby była zlicowana z gwintem
poszukaj wieeeelkiego młotka i łubudu 8-)
wąs powinien zejść
teraz już z górki
wyciągasz trzpień, polerujesz miejsce gdzie pracował stary uszczelniacz (delikatnie)
wymieniasz uszczelniacz i składasz w odwrotnej kolejności
powodzenia!

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Cieknąca maglownica

2008-10-17, 02:10

poszukaj wieeeelkiego młotka i łubudu
wąs powinien zejść
no ja niemogłem znależć o odpowiednich gabarytach i 3 godziny waliłem 5 kg :P
przy okazji rozwaliłem ze 2 sciagacze do swożni :-D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Wróć do „WARSZTAT”