Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-01-28, 11:29

tak jedź simiało i robia to bezpłatnie :) co prawda jak ja to robiłem to przebąkiwali coś że mam szcżęście bo do końca stycznia, ale w końcu to ich fuszerka, znaczy sie Forda :)
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

matwiak

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-10-20, 20:02

Witam serdecznie forumowiczów.
Muszę się pochwalić, że od kilku dni jestem też właścicelem Explorera... Ale... no właśnie. Pojechałem napalony i kupiłem... po drodze przeklinałem, bo mi siadła instalacja gazu... Długo by pisać... generalnie chciałem go od ręki sprzedać... ze stratą. Teraz już trochę ochłonąłem, umówiłem się z serwisem autogazu... itd. Ale nie o tym chciałem pisać. Czytam sobie to forum... i jestem wdzięczny, że jest tylu wspaniałych ludzi, którzy bezinteresownie pozwalają oszczędzić kasę. Ja też mam mały problemik z dzwoniącym łańcuchem rozrządu, ale dźwięk grzechotania zanika po minucie od chwili uruchomienia. W związku z tym chciałem skorzystać z oferty w allegro... teraz wymiana popychaczy jest u nich tańsza, bo tylko ;-) 999zł. Ale dzięki Wam chyba podejmę się i zrobię sobie sam :)
Mam jeszcze pytanie do tych, którzy znają się na akcjach, które są podane na stronie forda. Wpisałem VIN mojego fordzika i wyszło... to co w załączniku... Może mi to ktoś rozkodować?
Pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc.
Robert
Załączniki
Wynik.JPG
Wynik.JPG (29.69 KiB) Przejrzano 2470 razy

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-10-20, 20:31

Dzwonisz do dealera forda i mowisz ze Twoje auto nie przeszlo jeszcze takiego i takiego wezwania serwisowego - prosisz o wskazanie daty naprawy usterki i juz :)

a jak sie beda stawiac - pisac do Ford Polska albo i wyzej.

ja w Ford Dobra w Wawie recalls zalatwialem bez problemu - dwa od razu :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

matwiak

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-10-20, 20:39

Dzięki... ale właśnie nie wiem jakie mam jeszcze wezwania... proszę o przetłumaczenie mi tego co w załączniku na chłopski (mój ) język ;)

[ Dodano: 2008-10-21, 00:11 ]
Witam ponownie :)
Podobno zrzut ekranowy, który umieściłem jest sałby, więc zapisałem go w PDF-ie, teraz powinien być bardziej czytelny
Z góry dziękuję za rozszyfrowanie wezwania :)
Pozdrawiam
Robert
Załączniki
Wydruk faksu na całej stronie.pdf
(20.47 KiB) Pobrany 199 razy

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-10-21, 21:33

Jedziesz do forda podajesz im nr vin i oni będą wiedziei o co chodzi, bo ze zdjęcia nic nie można odczytać, ewentualnie podaj im nr RECALL ten pod oen recalls
a co do instalacji gazowej to nie jechałeś może na zamkniętym obiegu (OFF) lub AC max. bo wtedy odcina dopływ wody do nagrzewnicy i nie dochodzi również do reduktora :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Awatar użytkownika
piotr_z
Posty: 154
Rejestracja: 2008-03-23, 13:03
Lokalizacja: Marki

Re: Załamka kompletna....nie wiem co dalej robić....

2008-10-21, 22:27

Jedziesz do forda podajesz im nr vin i oni będą wiedziei o co chodzi, bo ze zdjęcia nic nie można odczytać, ewentualnie podaj im nr RECALL ten pod oen recalls
a co do instalacji gazowej to nie jechałeś może na zamkniętym obiegu (OFF) lub AC max. bo wtedy odcina dopływ wody do nagrzewnicy i nie dochodzi również do reduktora :P
jesli ma instalacje zalozona przez prawdziwych fachowcow to trojnik do reduktora powinien miec zalozony przed zaworkiem. wiem, wiem ze sie madrze :-D ale jak zakladalem swoja instalacje to powiedzialem fachmanowi gdzie ma sie wciac w obieg bo poczytalem forum :-D .

ps. zalozylem sobie guziczek odcinajacy klime w dowolnym polozeniu pokretla nawiewow. i mam teraz spokoj z zimnem. a jak potrzbuje sie schlodzic to guziczek na "1" i juz.
Ostatnio zmieniony 2008-10-21, 22:29 przez piotr_z, łącznie zmieniany 1 raz.
pzdr piotr_z
EX II - czarne i zabrane przez zone :(
chevrolet venture 3,4

Wróć do „WARSZTAT”