podlaczylem wlasnie interfejs. na dziendobry oplul mnie bledami:
zapamietane bledy:
E1035: (INFO) Napięcie zasilania czujników +5V zbyt niskie
E1041: (INFO) Zbyt niskie ciśnienie gazu
E1043: (INFO) Niewydolny układ nagrzewania parownika (<15 °C)
E1044: (INFO) Wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte
i aktualne bledy:
E1035: (INFO) Napięcie zasilania czujników +5V zbyt niskie
i w programie KME diego - temperatura parownika jest "podswietlona" na czerwono. czy ktos sie orientuje jaka powinna byc taka robocza przy rozgrzanym aucie ? czy to oznacza wlasnie awarie czujnika temp w parowniku ?
o ile pamietam to mozna to oszukac i zadac interfejsem nizsza temperature dla przelaczanie na gaz - lub w ogole te funkcje wylaczyc. byc moze ze przyczana jest wlasnie termistor (czujnik temperatury) i nie zalacza - moze byc zimny lut lub inne braki w styku. mozna tez go zewrzec co piwinno skutkowac zalaczeniem sie gazu.
temperatura robocza parownika to w przyblizeniu (troche nizsza) temperatura robocza silnika bo dzialaja w jednym obiegu plynu.