Sprawdź czy masz chłodnicę pełną płynu, tak po korek. Jeśli nie, to dolej, zamknij korek, odpal silnik niech pracuje do momentu gdy chłodnica zrobi się ciepła czyli otworzy się termostat, możesz nastepnie "gnieść" górny wąż od chłodnicy jakbyś pompował tak z dziesięć razy. Zgaś silnik, bardzo ostrożnie najlepiej przez śmatke otwórz korek chłodnicy, sprawdź czy jest pełna, jesli nie to dolej itd. W momencie gdy bedziesz pewny!!!, że układ chłodzenia jest pełen płynu a dalej się auto gotuje usiądź na przyzbie i zadzwoń do mnie 0692049660.
O pełności układu świadczyć będzie fakt nie ubywania, po kolejnym napełnianiu, płynu w chłodnicy tzn. nie obniżaniu sie lustra owego płynu. Kurcze chyba jasno się wyrażam

?
A tak wogóle to ile tego płynu tam koledze weszło?
Nie bierz nic na wiarę, sam wszystko badaj...