Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
morfeusz453
Posty: 468
Rejestracja: 2008-11-04, 20:58
Lokalizacja: Nowy Dwór
Kontakt: Strona WWW

Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 14:50

Pisałem już wcześniej w jakimś poście że nie przełącza na low , teraz niemocą okrutną zdjęty siedzę przed kompem i czytam nieprzeczytane wcześniej posty. W jakimś kolejnym ktoś napisał że postukał kluczem w szifta i działa ,myśle żony niema to wylezę z domu i sprawdzę . Jak mam auto zagotowane to niech choć napędy będą sprawne . Wlazłem pod niego popukałem poruszałem wtyczką i :mrgreen: :mrgreen: działa (chociaż to) nawiasem mówiąc miałem kiedyś Jepniętego gdzie nawalił krokowy i ten młotkowy sposób też się tam sprawdził : :-D :-D wynika z tego że czasem trzeba czasu i coś ciężkiego :grin:

Awatar użytkownika
yony
Posty: 445
Rejestracja: 2007-07-26, 09:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 16:07

Impulsownik kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym w rozmiarach od 1 do 5 kg jest podstawowym narzędziem warsztatowym. Nauczyło mnie tego doświadczenie :P
Apology accepted, Captain Needa.

morfeusz453
Posty: 468
Rejestracja: 2008-11-04, 20:58
Lokalizacja: Nowy Dwór
Kontakt: Strona WWW

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 16:12

mała rzecz a cieszy :-D :-D
Ostatnio zmieniony 2009-01-13, 17:06 przez morfeusz453, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 17:10

takie działanie na chwilę... jutro już ten młoteczek może nie wystarczyć... miałem tak w mietku ML - nie odpalał... dzwonię więc do mechanika a on mi mówi "weź młotek i tłucz od spodu w zbiornik a niech ktoś odpala bo pompa pewnie się zawiesiła"

odpalił...

z tym, że po trzech dniach już nie odpalił i nawet tłuczenie nic nie pomogło - pompa byłą i tak do wymiany.

A w napędach - jak już deko się ociepli to zdejm wtyczkę, zdejm motorek - rozbierz, wyczyść, nasmaruj, załóż motorek, wtyczkę potraktuj czymś co by kontakt lepszy był i żeby woda ewentualnie nie przeszkadzała... voila! pewnie wtedy będzie działać dłużej.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 21:07

A nie mówiłem złącze :-P
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 308
Rejestracja: 2008-07-11, 00:01
Lokalizacja: Płock

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-13, 22:35

Impulsownik kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym w rozmiarach od 1 do 5 kg jest podstawowym narzędziem warsztatowym.
tylko jak walniesz tym w obudowę silnika i pęknie magnes stały, to już więcej nic nie przełączy :D
Oprócz explo:
Ford Granada GXL '72 2.9 24v6 cosworth
Ford Granada Ghia X '84 2.8 v6 injection
Ford Scorpio GL '88 2.9 v6
Ford Fiesta CL '90 1.8D "Ropuszka"

Awatar użytkownika
misza SG
Posty: 380
Rejestracja: 2008-02-04, 15:12
Lokalizacja: Terespol n.Bugiem

Re: Sposoby na szfit motor

2009-01-14, 09:46

tylko jak walniesz tym w obudowę silnika i pęknie magnes stały, to już więcej nic nie przełączy
dlatego trzeba użyć 1kg a nie od razu 5 :mrgreen:

Wróć do „WARSZTAT”