Szukam powodu dlaczego kontrolka Check Engine nie zapala się po przekręceniu kluczyka... i nie świeci się w żadnej sytuacji...
1. Sprawdziłem żarówki - wymieniłem przepalone.
2. Przy zmianie gazu - sprawdziłem wszystkie kabelki z komputerka (część z nich była podłączona do sterownika gazu)...
3. OBD2 wyrzuca informację, że kontrolka jest OFF - tzn nie ma żadnego błędu który by ją zapalał.
4. OBD2 wyrzuca informację " Service Engine Soon light (MIL) output fault indicated = FAULT", czyli jak rozumiem - komputer stwierdza, że kontorlka jest uszkodzona...
5. Jak wyjąłem wyczkę od czujnika masy powietrza OBD2 wyrzuca informację o błędzie i daje komunikat "MIL requested to be on" = ON - czyli, żepowinna się świecić, a się nie świeci...
6. OBD2 wyrzuca informację " Service Engine Soon light (MIL) output fault indicated = FAULT" bez zmian...
7. W gnieździe żarówki w tablicy nie ma napięcia... przy błędzie (pkt.5)
Chętnie bym sprawdził, w gnieżdzie liczników (któreś z trzech z tyłu) oraz na wyjściu z komputera, tylko nie wiem jaki to kabelek... może po drodze jest jeszcze jakaś kostka?
Przepuszczam, że albo jest wlutowany opornik gdzieś po drodze, albo chamsko ucięty kabelek... Może ktoś się orientuje jakie kabelki i złącza sprawdzić???
M.