kizio 730, czytaj dokładnie o czym piszemy zanim zaczniesz się czepiać

mówimy o popychaczach zaworów, a nie o walniętej glowicy lub bloku silnika
[ Dodano: 2009-01-28, 23:02 ]
a co do kosztów to po zdjagnozowaniu przyczyny dopiero się pozna je dokładnie, i nie ma co od razu pisać czarnych scenariuszy, jak tylko nie zagotował oleju w silniku to nie powinien mieć aż takiego bigosu, chyba że nie kontrolował temperatury na silniku to już może być gozej.
Ja swoj motor zagrzalem tak, aż oleum e skrzyni powiedziało dość i sobie poszlo na wagary i nawet nie musiałem się silnika dotykać, a co dopero głowic, czy bloku

Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie

SHREK '09 4.0 V6 OHV

Stworzyłem POTWORA

Miał być jeszce Sport ale się nie udalo

więc jest SHREK