No i tu się mylisz, bo jeśli doszło do przegrzania i związanego z tym uszkodzenia, to mając odpowiedni sprzęt (niestety, za cholerę nie pamiętam jak się toto po angielsku nazywa, ale jest to zakrętka chłodnicy z rurką i próbówką, wpinasz dziadostwo w obieg, jak walnięta jest głowica to bąbluje) można to określić. Poza tym, w tych silnikach przy przegrzaniu pierwsze puchną liftery a wtedy od razu je słychać.przegrzanie silnika wyjdzie dopiero w trakcie użytkowania.Napewno żaden warsztat nie jest w stanie określic w godzinę tego czy coś poważnego mogło się stać.
Produkuje to to firma Jonnesway i nie bąbluje jeno zmienia kolor, tak gwoli ścisłości nie żebym się czepiał.No i tu się mylisz, bo jeśli doszło do przegrzania i związanego z tym uszkodzenia, to mając odpowiedni sprzęt (niestety, za cholerę nie pamiętam jak się toto po angielsku nazywa, ale jest to zakrętka chłodnicy z rurką i próbówką, wpinasz dziadostwo w obieg, jak walnięta jest głowica to bąbluje) można to określić. Poza tym, w tych silnikach przy przegrzaniu pierwsze puchną liftery a wtedy od razu je słychać.przegrzanie silnika wyjdzie dopiero w trakcie użytkowania.Napewno żaden warsztat nie jest w stanie określic w godzinę tego czy coś poważnego mogło się stać.