Zajrzeć możesz, ale luzy mogą być w tylu miejscach, że wyeliminowanie to w zasadzie utopia. Prześledźmy: reduktor, krzyżaki wału, luzy w moście, luzy na półosiach, luzy w piastach. Jak w każdym z tych elementów będziesz mieć po 0,5 mm luzu to na końsu zrobią Ci się 2-3 mm i stuknięcie musi być.W momencie włączenia biegu znaczy D występuje stuknięcie w przednim moście, tak jakby wybierał luzy na trybikach.
też myslałem zrobić wajhe i będzie grało ale niejest to takie proste bo naędy przełancza shift i zeby włączyc low musi on przekręcic sie o 3/4 obrotu koła .jest to do zrobienia ale trzeba rozebrać reduktor i przerobić prowadzenia wodzików więc se to odpusciłem ,najprosciej zrobić hebel elektryczny i jest o.kJa juz się zastanawiałem czy nie zrobić manualnego przełącznikaJakiejś gały na wale giętkim wprowadzonej do kabiny
Muszę wjechać na kanał i obadać. Ale narazie nie mam auta, bo zakładają rury
jak każdą terenówką ............jeździła jakaś babcia niemka.
giętki wałek znaczy chciałbyś obracać przełącznik jak w dwójkach tylko ręcznie ??przeciez chcialem prościej, bez przegubów, na giętkim wałku