Ja osobiscie zadnego problemu nie widze - tylko wypowiadam swoje zdanie bedace odpowiedzia na post Myszy, ze wszystko co nie Borg to syf

I jeszcze - mechaniczny mechanizm roznicowy dziala szybciej i skuteczniej niz elektromechaniczny w EX i to ja decyduje kiedy dziala a nie elektronika z ktora bywaja rozne problemy

[ Dodano: 2009-03-20, 13:30 ]
A jak dziala ten reduktor z ex? Bo odjechałem z garażu na wymontowanym tylnym wale napędowym
moze bylo z gorki

[ Dodano: 2009-03-20, 19:17 ]
a teraz kilka informacji o reduktorze z Musso
wystepowaly dwie wersje (obie to Borg Warner) obie sterowane elektromechanicznie
1. Part Time - naped na tyl, sztywny naped 4x4 (bez centralnego mechanizmu); i naped zredukowany 4x4. Wystepowal tylko z silnikiem benzynowym 2,3l
2. Torque On Demand - staly naped 4x4 (mechanizm roznicowy to sterowane elektronicznie sprzeglo wieloplytkowe), zredukowany sztywny 4x4. wystepowal z silnikami 2,9 Td i benzynowym 3,2.
wg opini uzytkownikow dosc powolnie dzialal system dolaczania reduktora.