Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
piotr_z
Posty: 154
Rejestracja: 2008-03-23, 13:03
Lokalizacja: Marki

Re: reduktor Daewoo Musso

2009-03-20, 12:59

przeciez nie pisze, ze reduktor w EX to syf tylko ze wg mnie reduktor w Pojarce jest lepszy bo jest prostszy i trwalszy i ma wiecej opcji.
Ja osobiscie zadnego problemu nie widze - tylko wypowiadam swoje zdanie bedace odpowiedzia na post Myszy, ze wszystko co nie Borg to syf :evil: .

I jeszcze - mechaniczny mechanizm roznicowy dziala szybciej i skuteczniej niz elektromechaniczny w EX i to ja decyduje kiedy dziala a nie elektronika z ktora bywaja rozne problemy :mrgreen:

[ Dodano: 2009-03-20, 13:30 ]
A jak dziala ten reduktor z ex? Bo odjechałem z garażu na wymontowanym tylnym wale napędowym :)

moze bylo z gorki :mrgreen:

[ Dodano: 2009-03-20, 19:17 ]
a teraz kilka informacji o reduktorze z Musso

wystepowaly dwie wersje (obie to Borg Warner) obie sterowane elektromechanicznie
1. Part Time - naped na tyl, sztywny naped 4x4 (bez centralnego mechanizmu); i naped zredukowany 4x4. Wystepowal tylko z silnikiem benzynowym 2,3l
2. Torque On Demand - staly naped 4x4 (mechanizm roznicowy to sterowane elektronicznie sprzeglo wieloplytkowe), zredukowany sztywny 4x4. wystepowal z silnikami 2,9 Td i benzynowym 3,2.

wg opini uzytkownikow dosc powolnie dzialal system dolaczania reduktora.
Ostatnio zmieniony 2009-03-20, 13:01 przez piotr_z, łącznie zmieniany 1 raz.
pzdr piotr_z
EX II - czarne i zabrane przez zone :(
chevrolet venture 3,4

Wróć do „WARSZTAT”