2009-04-28, 13:17
Wrócę do tematu napędów, ponieważ należę do nieszczęśników motających się z tym problemem. U mnie po przekręceniu kluczyka pojawia sę napięcie ok. 1,5V na brązowym kabelku przy reduktorze. Przekręcenie przełącznika na 4X4 Hi powoduje wzrost napięcia do ok.2,5 V. Ruszenie z miejsca dopina przedni napęd, nawet przy przełaczniku na pozycji AUTO (własciwe napięcie na brązowwym przewodzie). Shif motor obraca się normlnie w przypadku położenia 4x4 Low. Po przejechaniu ok. 3 km, kontrolki migają sześć razy i przód jest odpinany, a możliwość jazdy 4x4 blokowana. Przeczytałem chyba wszystko na ten temat, ale czyszczenie styków na kostkach, shift motorka, a nawet jego wymiana nic nie dały. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną, sterownik czy sensory połozenia wału (nie były wymieniane s shift motorem). A może system dopinania przodu przy uslizgu tylnych kół działa wadliwie. Będę wdzięczny z każda sugestię.