2009-05-23, 22:10
jezeli modulator jest sprawny to pozostaje zacięcie się kick down-u.mógł się zaciąć na lince,na dźwigni lub zablokował się tłok w płycie steującej.musisz prześledzić w którym miejscu jest problem.weź kogoś do pomocy i sprawdź czy linka pracuje po wciśnięciu gazu do dechy(silnik zgaszony).następnie odczep linkę od dźwigni przy skrzyni i sprawdź czy dźwignia się porusza bez zacięć oraz czy zakres pracy linki odpowiada zakresowi pracy dźwigni.jak tam jest wszystko ok to pozostaje zdjąć miskę olejową(przy okazji zmienisz sobie olej i filtr)i zobaczyć czy coś to się nie popsuło.jest tam prosty mechanizm który porusza tłokiem w płycie sterującej.coś mogło się odkręcić,wyhaczyć,zablokować.
jak sprawdzisz wszystko i będzie ok to na odległość już nic więcej Ci niestety nie poradzę.
z tego co pamiętam to pod tłokiem od kick dawn-u jest sprężyna która ten tłok cofa i ona mogła też pęknąć ale to w poniedziałek mogę sprawdzić i potwierdzić.
Ostatnio zmieniony 2009-05-23, 22:13 przez chevidan, łącznie zmieniany 1 raz.