2008-07-12, 09:52
Po pierwsze to na czarnym czy w terenie?
Po drugie przód huczy trochę zawsze, ale jeśli wykonałeś sobie test na czarnym, to siłą rzeczy hałas będzie większy. Że nie wspomnę o tym, że zapinanie napędów na suchym asfalcie jest mocno niewskazane, XPII przeważnie nie posiada centralnego dyfra. A co za tym idzie, jest możliwość, że hałas będzie większy jeśli masz opony zużyte w różnym stopniu. Reduktor explorera ma małą tolerancję na różnice prędkości obrotowych poszczególnych osi.
Drugą opcją jest niestety możliwość, że masz np. kompletnie sucho w moście lub, co jest gorszą alternatywą, ktoś wymieniał główkę przedniego mostu i np przełożenie tyłu masz standard 3.73 a przód np. 3.55, ale wtedy zapięcie tego na twardym skończyło by się momentalnie jakimś spektakularnym urwaniem krzyźaków, wału lub zmieleniem mostu...
Ostatnio zmieniony 2008-07-12, 09:55 przez
yony, łącznie zmieniany 1 raz.
Apology accepted, Captain Needa.