Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-03, 17:25

:shock: niemożliwe. Kurde jak wszystko robisz dobrze, to powinno być dobrze. Najlepiej jakbyś podjechał do kogoś kto ma exa i sprawdziłby jeszcze raz. A sprawdzałeś napięcie jest na kostce przy shifcie?
Nie sprawdzałem napięcia(brak miernika), ale sprawdzałem czy prąd dochodzi.
Prąd dochodzi.

W ogóle to nie chce załączyć mi na desce, ale jak nie miałem podłączonych kabli to 4x4 też nie chciało.
Mam taki plan, żeby sprawdzić, które kable są od LOW i spróbować na krótko, bo byc może to przełącznik jest uszkodzony.
No chyba, że są dwa bezpieczniki ( jeden od 4x4, drugi od LOW).

Co Wy na to?

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-12, 22:39

sprawdź jeszcze kabelki idące do czujnika w reduktorze :P
ja miałem podobnie i 3 silniczki nie działały.
pddałem się poskładałem auto na starym silniczku i sprawdzając poziom oleum w reduktorze musiałem poruszyć kabelki bo zaczęło działać :P
po roku jak zacząłem motać auto dalej znów nie działa, ale jeszcze nie zacząłem szukać :D
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-12, 22:42

Poddałem się :oops:

W czwartek auto idzie do elektryka (w sobotę mam rajd).

Awatar użytkownika
fotomysz
Posty: 2359
Rejestracja: 2007-11-04, 11:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt: Strona WWW

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-12, 23:10

to na rajd weż kombinerki i bedziesz sobie zapinał bez probemu :P
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie :P
SHREK '09 4.0 V6 OHV :D
Stworzyłem POTWORA ;P
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo :P więc jest SHREK

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-13, 10:44

Kombinerkami to mi w ogóle nie wychodziło. (próbowałem).

Dlatego założyłem silniczek, żeby mieć chociaż 4x4.
No a może elektryk zrobi Low.

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-13, 20:32

Wez miernik taki który mierzy przejscie na przewodach czyli czy są całe i sprawdz czy od low masz przejscie do shift motor . taki miernik mozna chyba za 15 zł . kupić a i na pozniej sie przyda .
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-13, 21:13

Ale LOW w ogóle nie załącza na desce.

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-14, 14:37

to pomierz przełącznik
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-18, 20:15

No i d..a

Elektryk stwierdził na 99%, że to sterownik napędów.

To ja biegusiem do Marcina z Koła, żeby pożyczył (dzięki Marcin :grin: ) bo jego EX i tak stoi.

Na Marcina sterowniku też nie chodzi LOW RANGE.

Elektryk stwierdził, że to raczej jakiś kabel jest przerwany i dlatego prąd nie dochodzi.

W poniedziałek odstawiam z powrotem do elektryka.
No bo jutro przecież Przeprawowy Puchar Wielkopolski. Trzeba jechać. :lol:
Bez LOW. :x

Pozdrawiam
Tomkoski

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-18, 21:23

Tomkoski, to ja ci powiem że to dupa nie elektryk, który nie potrafi zobaczyć czy prąd dohodzi czy nie. A co do pucharu to radzę dobrze zabrać kombinerki i zapiąć przed rajdem ręcznie. Szkoda skrzynki. Znów olej zagotujesz na bank :-P
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

kasper3211 syn

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-18, 21:38

i kolezanki w jeppie okażą sie lepsze :x :evil:

Awatar użytkownika
MCX
Posty: 693
Rejestracja: 2007-12-22, 22:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-18, 22:06

Wez miernik taki który mierzy przejscie na przewodach czyli czy są całe i sprawdz czy od low masz przejscie do shift motor . taki miernik mozna chyba za 15 zł . kupić a i na pozniej sie przyda . CYTUJE SIEBIE !!!!

CYTUJE rafbor1973 ...

Tomkoski, to ja ci powiem że to dupa nie elektryk, który nie potrafi zobaczyć czy prąd dohodzi czy nie. A co do pucharu to radzę dobrze zabrać kombinerki i zapiąć przed rajdem ręcznie. Szkoda skrzynki. Znów olej zagotujesz na bank :-P


POPIERAM !!!!
Najwyzej puscisz lewy .
Ostatnio zmieniony 2009-09-18, 22:11 przez MCX, łącznie zmieniany 5 razy.
ford explorer 98r.
Flowmaster 44 !!!
Swap engine for mustang 2010 r.
Bądź takim ojcem, żeby największą karą dla Twojego dziecka było to, że wrócisz później do domu !!!

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-23, 20:33

Uwaga ....

Nie mam biegów.
Nie wiem o co chodzi.
Nie zagotowałem oleju w skrzyni. (mam termometr).
Przy nawrocie (ostatni OS rajdu) wrzucam wsteczny, jadę ok. 5m do tyłu, włączam D i nic.
Auto stoi w miejscu. Temperatura w skrzyni 80 stopni.

Po holowaniu auta do domu, na drugi dzień (jak opadła temperatura) czuję jakby sprzęgło się ślizgało. Jak dam pedał w podłogę 4-5 tyś obrotów to auto ruszy i powoli nabiera prędkości.
Przejechałem ok 600m a temp. już 80 stopni.

Domyślam się, że jest mało oleju (na miarce nie widać, żeby brakowało).
Olej wymieniałem 2 miesiące temu (nie jest czarny i nie bardzo widać czy jest, czy niema).
Dolałem 1 litr i nic.
Olej w skrzyni strasznie śmierdzi.

Zastanawiam się czy nie wymienić znowu całego oleju w skrzyni.
Co Wy na to?
Jakieś porady ?

Pozdrawiam
Tomkoski

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-23, 20:41

Ja myslę że są zjarane tarczki. Dupa zbita. Skrzynka do roboty. Coś nie halo z tym termometrem. jak olej śmierdzi to cos się zjarało. A na rajdzie ci sie nie slizgała???
Zreszta nieważne. Kupój skrzynkę na części od Marcina Koło, bo tanio chce. Swoja zwalaj i do remontu. Wymiana oleju już tu raczej nie pomoże.
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Tomkoski

Re: Silniczek reduktora !

2009-09-23, 21:11

Biorę i tą wersję pod uwagę.

Ale jestem zwolennikiem naprawienia swojej.

Kupię drugą i co? Jak długo pojeżdżę?

Nie lepiej robić swoją ?

Wróć do „WARSZTAT”