Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:23

z 4 łap gubi przyczepność ? :lol:
przecież napisałem na asfalcie :D
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:29

Jaki to model kompresora hmmm ...,cały zestaw sprzedawała firma BBK przez krótki czas a oparte jest wszystko na kompresorze Eatona M62 .Teoretycznie pompuje to ciśnienie rzędu 4-6psi (około 0,41bar)Zestaw jest tzw. bolt on czyli pasuje bez większych przeróbek, trzeba było przedłużyć kilka kabli i dorobić cały dolot. Do tego zestawu jest jeszcze taki " boost retarder" pozwalający kontrolować przyśpieszanie i opóźnianie zapłonu który trzeba wlutować w obwód czujnika położenia wału(mam nadzieje ze jutro to zrobię :-) ) . Muszę jeszcze wymodzić mocowanie cewki bo stare było przykręcane do starego kolektora. Jest jeszcze dołączony dodatkowy regulator ciśnienia paliwa który trzeba wmontować za fabrycznym w celu zwiększenia ciśnienia na wtryskach co jest fajnym rozwiązaniem bo wymiana wtrysków na większe wiązała by się ze zmianą przepływomierza.
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:33

nie obawiasz sie troche o skrzynke ? czy bedziesz tez jakies kity wzmacniajace sciagal ?
efekt koncowy bedzie musial robic wrazenie, jakies dobre kapcie do tego zeby sie ladnie trzymal i nie ma mocnych 8-)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:35

z 4 łap gubi przyczepność ? :lol:
przecież napisałem na asfalcie :D
a skąd wiesz? hihihi , ale zapomniałeś dodać ze asfalt był brudny :-D
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:47

nie obawiasz sie troche o skrzynke ? czy bedziesz tez jakies kity wzmacniajace sciagal ?
efekt koncowy bedzie musial robic wrazenie, jakies dobre kapcie do tego zeby sie ladnie trzymal i nie ma mocnych 8-)
Już leży w garażu duża chłodnica do skrzynki . Nie ma zamiaru nim się ścigać bo nie do tego to auto jest :-)
ale po co miał się kurzyć w piwnicy hihih, ale miło będzie zostawić SOHC troszkę z tyłu :lol:
Jeździ to mniej więcej tak:
0-2000 obr.-jedzie prawie normalnie bez rewelacji
2500-3000 obr. zaczyna jechać lepiej
3000-.... obr. zaczyna po prostu @@###$%^!.
Tam gdzie w seryjnym silniku brakowało już mocy to on dopiero zaczyna żyć
Ostatnio zmieniony 2009-10-22, 21:49 przez norbi73, łącznie zmieniany 1 raz.
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 21:51

norbi73, muszę to zobaczyc na własne oczy.... kurcze naprawdę robi to wrażenie :)
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

czarnyy

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 22:00

A czy ktoś z Was spotkał się z takim zestawem do sohc ?

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 22:01

jest tez kit do SOHC tylko cena ich jest powalająca bo to kwota rzędu 4000$ :eek:
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

czarnyy

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 22:04

No troszkę sobie liczą :/ Jestem ciekaw jaki przyrost mocy bedzie w twoim potworze. Masz zamiar zmierzyć autko po zakończeniu prac? Mierzyłeś AFR czy przypadkiem nie jest zbyt ubogo?

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 22:09

AFR chce sprawdzić jutro na kolesia sprzęcie i muszę na gwałt kupić wskaźnik AFR i chyba EGT też żeby ta zabawa się nie skończyła spaleniem tłoków :? W szczecinie z tego co wiem jest jedna badziewna hamownia , kolesie ostatnio robili to w gdańsku lub gdyni hurtowo to wyszły śmieszne pieniądze.
Ostatnio zmieniony 2009-10-23, 00:08 przez norbi73, łącznie zmieniany 1 raz.
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

czarnyy

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 23:16

Lepiej monitorować pracę po takich modach. Ciśnienie paliwa przydało by się jeszcze monitorować skoro zakładasz inny regulator ciśnienia paliwa, a afr i egt bezwzględnie plus ciśnienie doładowania.

Awatar użytkownika
julek1270
Posty: 345
Rejestracja: 2009-03-08, 20:11
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-22, 23:49

A czy ktoś z Was spotkał się z takim zestawem do sohc ?
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1448515

jeżeli ranger 4,0 sohc ma idento silnik jek w twoim to na alegro jest wystawiony SUPERCHARGER EATON M90 silniki 2.0 do 5.0 (numer 776388683) który będzie pasił .
http://www.google.com/url?sa=t&source=w ... N7T5ARhnKA
Ostatnio zmieniony 2009-10-22, 23:53 przez julek1270, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-23, 00:06

A czy ktoś z Was spotkał się z takim zestawem do sohc ?
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1448515

jeżeli ranger 4,0 sohc ma idento silnik jek w twoim to na alegro jest wystawiony SUPERCHARGER EATON M90 silniki 2.0 do 5.0 (numer 776388683) który będzie pasił .
http://www.google.com/url?sa=t&source=w ... N7T5ARhnKA
kupić sam kompresor to nie jest wielka sztuka za wielką wodą jest tego mnogo tu się zaczyna zabawa przy budowaniu podstawy kompresora , dolotu do przepustnicy , mocowań i innej masy pierdół. Życzę powodzenia osobie która wsadzi M90 do 2-litrówki :mrgreen: M90 był montowany do silników V8 5.0
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-23, 19:25

Pierwsze 100km przejechane(Pb) nie ma dziwnych odgłosów , wycieków i innych niepokojących rzeczy wiec mam nadzieję że będzie żył :-)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

czarnyy

Re: uszczelka pod głowicą

2009-10-23, 19:31

film wrzuć jakiś i pokaż to chodzi :)

Wróć do „WARSZTAT”