Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Leszek
Posty: 471
Rejestracja: 2008-01-24, 20:34
Lokalizacja: Środa Wlkp - Koszuty

Re: Grzałka w bloku

2009-12-20, 22:56

megabit13, potrzebny jest transformator 230V/110V o mocy 500-600W(VA) do zasilania urządzeń amerykańskich. Dużo tego można spotkać na aledrogo. Ja wczoraj zostawiłem na 6 godzin i żadnych skutków ubocznych nie zaobserwowałem. Myślę ze jest to tak obliczone ze może być podłączone przez cała noc. Niska temperatura i duża masa do ogrzania powoduje że taka mała grzałka nie pozwoli zagotować płynu. Po 6 h nie czuć pod maską nadmiaru ciepła. Praca silnika zaraz po odpaleniu , po nagrzaniu to poezja dla uszu , szczególnie jak ja mam tylko LPG.
jacek4, Nie szukałem gdzie zamontowana jest sama grzałka , ale z tego co mi wiadomo to jest zamontowana w zaślepce bloku , po prawej stronie silnika , patrząc od przodu.
Skazany na bluesa
Mając samochód z napędem 4x4 zakopiesz się w bardziej niedostępnym miejscu...

Awatar użytkownika
megabit13
Posty: 311
Rejestracja: 2008-07-07, 14:11
Lokalizacja: Łabiszyn /Bydgoszcz
Kontakt: Strona WWW

Re: Grzałka w bloku

2009-12-21, 10:24

Leszek, Dzięki już szukam fakt ze zapomniałem dodać ze mam poj 5.0L V8 ale myślę ze to nie robi nic raczej nie montowali większej grzałki
Z poważaniem
Łukasz Janicki

Awatar użytkownika
Leszek
Posty: 471
Rejestracja: 2008-01-24, 20:34
Lokalizacja: Środa Wlkp - Koszuty

Re: Grzałka w bloku

2009-12-21, 11:20

Jarek przy swoim Expedition'ie ma 5,4l i taka sama grzałka jest zastosowana.
Skazany na bluesa
Mając samochód z napędem 4x4 zakopiesz się w bardziej niedostępnym miejscu...

atsar
Posty: 49
Rejestracja: 2014-07-26, 09:53
Lokalizacja: GDZ
Model Explorera: Ex III

Re: Grzałka w bloku

2014-10-13, 18:50

a jak się ma sytuacja w ExIII? ja mam u siebie gniazdo w zderzaku i się zastanawiam jak to ruszyć? tez transformator 230/110? ale jaki mocny?

Wróć do „WARSZTAT”