Dziekuje za wypowiedzi, moze zacznyna mi sie to powoli rozjasniać ?

Wiec nie do końca rozumiem jak auto sie zachowuje przy przełaczeniu na 4x4 high. Do jakiej predkości jezdzi się w opcji 4x4 high czy też - kiedy załącza przód ? W jakich sytuacjach, momentach ? Swoje potrzeby, zobrazuje opisujac konkretną sytuacje .
Przykladowo, przed podróża na ubitym sniegu właczam 4x4 high i podczas jazdy wyprzedzam inne auta, czy zarzuca mi tyłek czy w zwiazku z tym ze załączylem wczesniej HIGH jade bezpiecznie do przodu , czyli ciągnie też przód ? Dlaczego kolega @Kuniarz tak jak to opisał, nie widział kręconcych się kół przy 4x4 HIGH ? Moż ejakis głupi SUV za podobne pieniadze byłby lepszy na moje potrzeby czyli snieg i deszcz ? Nie wspominam o oponach zimowych bo to dla mnei oczywiste, kiedys "przejechalem" sie na zlym ogumieni;)
OK Panowie, posłużę się jeszcze przykładem Jeepów libberty o których czytałem .
W skrzyniach typu
Part Time maja reduktory z przełozeniami 2H , 4H , N i 4Low
W skrzyniach
Full Time mają przełozenia 2H, 4H PT, 4H FT, N, 4LO W jeepie jest to dla mnie zrozumiałe więc porównuje w tej chwili do Explo którego charakterystyka napedu przypomina (o ile nei jest doslownie) taka sama jak
Part Time w Jeepach. Czy dobrze to rozumiem ?