Witam
Ze względu że już wiecie że pracuje nad nowym tematem liftu Expo 2 opowiem co wiem.
Co do działań historycznych zakup profesjonalnego 4” liftu Superliftu lub Traimaster odpał z dwóch powodów jeden to 8000zł drugi o wiele gorszy. Osoby, które to mają zainstalowane jednoznacznie stwierdziły że auto przestało być autem szosowym. Bardzo wysoki środek ciężkości może spowodować katastrofę przy niewinnym manewrze mijania jakiegoś obiektu dodatkowo sterowność od 110km/h zaczyna być mocno utrudniona. W naszych koleinach 80km/h to już śmierć w oczach. Ja jednak jeżdżę 80% po asfalcie ale oczywiście wjechać sobie na tor także lubię a zrobiony 2” lift na resorach i drążkach to jednak za mało i To tyle co do tamtego pomysłu .
Po długich namysłach z ludźmi którzy konstruują różne dziwne samochody doszliśmy do wniosku że można skorzystać z rozwiązania pneumatycznego stosowanego w takich autach jak:
Bmw x5, Land Rover Discowver III,Range Rover II, Toyota LC 100, Voskvagen Touareg, Porsche Cayenne i innych
Opis systemu:
Jeżeli jeździcie sobie po asfalcie na autostradzie obniżacie auto do minimum co daje wam niższy środek ciężkości tym samym dużo leprze zachowanie na drodze
Wjeżdżacie w teren naciskacie przycisk i auto do góry dla przykładu:
Discovery III ma regulację prześwitu od 185 mm do310 mm czyli 5” i to rekordzista
Touareg ma regulację od 237 do 300 mm Cayenne podobnie
Nasze Expo 2 ma swoje nivo które czasami podawane jest jako technika do liftu czyli przesuwamy czujnik i auto do góry. Niestety te amortyzatory zostały stworzone do poziomowania auta a nie do katowania ich w terenie zresztą pozostaje nam temat przodu.
I teraz dalej od środka wygląda to tak jak na zdjeciu.
A teraz trzeba pomyśleć jakie wykorzystać do tego amortyzatory bo do Expo 95-00 nie ma gotowego kitu na całe auto
Temat przewinął się już na shoutbox dlatego, Manius jak możesz to napisz co wiesz na ten temat i może spróbuj dowiedzieć się coś od rzeszy. Moje Expo chłopcy pomierzyli i będą próbować coś dopasować ale to potrwa. Może już ktos to zrobił do naszego Expo 2, cos podobego.
Aby koledzy nie rozpoczynali dywagacji po co mi taki duzy lift odpowiem od razu: BO CHCE MIEĆ