Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
czopuch3
Posty: 20
Rejestracja: 2010-02-01, 17:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pilot od auta

2010-02-14, 20:07

Witam !!! Wszystko się zgadza jest procedura do immo Vim 151,procedura działa pilot dostępny bezproblemowo jedno przyciskowy w ASO tylko że od roku 1997, silnik SOHC do procedury potrzebny pin do immo tam jest Vim 171 skąd weźmiesz pin ? :!:

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Pilot od auta

2010-02-14, 20:11

mam SOHC i pilota dwuprzyciskowego :) a programowalem rowniez trzyprzyciskowy w innym aucie. Chyba, ze nie zrozumialem Twojej wypowiedzi troche pokretnie napisana, bo nie lapie czy Vim 171 jest do SOHC czy nie :)
silnik SOHC do procedury potrzebny pin do immo tam jest Vim 171 skąd weźmiesz pin
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

czopuch3
Posty: 20
Rejestracja: 2010-02-01, 17:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pilot od auta

2010-02-14, 21:48

Od 1997 r, do procedury programowania potrzebny pin , Znalazłem nawet program do odkodowania pinu ale na razie nie wiem co z czym się je :eek:


Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 05:49

czyli jednak nie zgodzie sie z tym bo jak pisalem wczesniej mialem okazje programowac dwa piloty do SOHC - obydwa sposobem ze stacyjka :) bez pinow i zmian immo.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
kra
Posty: 1143
Rejestracja: 2007-07-26, 21:06
Lokalizacja: /'\dln.śl./'\
Kontakt: Strona WWW

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 09:12

Dla 171 musi być pin.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 09:34

no OK :) ale nieznaczy to ze wszystkie SOHC od 1997 maja VIM 171 :)
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

czopuch3
Posty: 20
Rejestracja: 2010-02-01, 17:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 15:48

Wszystkie wersie na Europe od 1997., mają VIM 171 i pilot jedno przyciskowy ROBERT BOSCH tu jest potrzebny PIN i to bezwzględnie :smile:
Załączniki
910150391_1.jpeg
,,,
910150391_1.jpeg (133.92 KiB) Przejrzano 5991 razy
Ostatnio zmieniony 2010-02-15, 15:54 przez czopuch3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 15:53

wersja na europe, kupiony w salonie w PL, SOHC 99 i pilot dwuprzyciskowy :P a pozniej i trzyprzyciskowy doporogramowany do starego immo, bez uzytecznosci trzeciego przycisku Wszystko dziala tylko na bazie procedury stacyjkowej. Cos mam dodac jeszcze ? :D
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

czopuch3
Posty: 20
Rejestracja: 2010-02-01, 17:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pilot od auta

2010-02-15, 15:57

Chyba że nie ma VIM 171 jest coś innego może wiesz co ?

czopuch3
Posty: 20
Rejestracja: 2010-02-01, 17:47
Lokalizacja: Wrocław

Procedura programowania pilota

2010-02-15, 16:13

(Ford - MPT 1340 Model RK 112 - Robert Bosch GmbH)
1. Wprowadzić czterocyfrowy NR PIN, przy użyciu zapłonu (jeżeli nie masz numeru skorzystaj z Hotline)
Wyłączyć zapłon na minimum 20 sekund.
Wprowadzenie pierwszej cyfry PIN’u odbywa się za pomocą przekręcania kluczyka w stacyjce – zapłon włączyć / wyłączyć ( 0 = 10 x włączyć / wyłączyć)
Uwaga: po wprowadzeniu pierwszej cyfry PIN’u odczekać 2 sekundy, przed wprowadzeniem kolejnej cyfry.
2. Uruchomić silnik bez użycia pilota. Nie można uruchomić silnika, powtórz punkt Nr 1
3. Wyłącz motor i zapłon, ponownie włącz zapłon. Kontrolka imobilajzera zapali się na 3 sekundy, poczym zgaśnie.
4. Po zgaśnięciu kontrolki bezzwłocznie wyłącz zapłon i od razu włącz.
5. Poczekaj aż kontrolka zgaśnie.
6. Po zgaśnięciu kontrolki ponownie bezzwłocznie wyłącz zapłon i od razu włącz.
Powtórz punkty 4 do 6 – 10x
7. Po 11 powtórzeniu imobilajzer przejdzie do modułu programowania (kontrolka miga). Nie wyłączać zapłonu.
8. Wszystkie piloty do zaprogramowania w przeciągu 20 sekund jeden po drugim programować. Uwaga: przycisk pilota tak długo trzymać wciśnięty aż kontrolka imobilajzera zacznie szybciej migać.
9. Programowanie przez wyłączenie zapłonu zakończyć. Jeżeli został wymieniony jakiś moduł lub pompa paliwa, należy włączyć zapłon na 30 minut (OASIS)
Ważne przy programowaniu pilotów również zaprogramować te obecnie używane.

Awatar użytkownika
LukMan
Posty: 827
Rejestracja: 2009-10-17, 20:21
Lokalizacja: Kośmidry (Śląsk)

Re: Pilot od auta

2010-03-16, 20:05

:-( Zaczolem dzisiaj programowac piloty (dwuprzyciskowe) "stacyjkowo" :-) i ...dupa, raz dziala ..za pare minut juz nie, prosze o pomoc. moze musze kupic nowe piloty??
Трактор No.1....

marcinz_konin

Re: Pilot od auta

2010-11-18, 17:17

kolego ja potrzebuje sama obdowe,gdzie moge dokupic?

marcin z
jedno-przyciskowy to wersja europejska... ktoś gdzieś już pisał jak go programować. Zdaje się, że wizyta u gościa co dorabia klucze i sprzedaje piloty (z programowaniem) będzie najlepszym wyjściem.

Awatar użytkownika
leszek_g
Posty: 492
Rejestracja: 2009-04-10, 09:23
Lokalizacja: Warszawa
Model Explorera: EDGE

Re: Pilot od auta

2010-11-18, 18:09

mam na zbyciu 2 piloty.
V4 na lato: VFR 750F
V6 na cały rok :)

Awatar użytkownika
m_w24
Posty: 56
Rejestracja: 2010-11-21, 22:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Pilot od auta

2010-11-22, 20:37

Leszku czy masz piloty jedno przyciskowe czy dwu?? bo mam jednego pilota od alarmu.. upadł mi i do trochę przydeptałem, co prawda działa ale nie jest przypięty do kluczyków a jak go zgubię to może być problem... :-/

Wróć do „WARSZTAT”