Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Adam Lee

Zmiana Reduktora

2010-03-11, 09:45

Witam
mam pytanie do bardziej znających EXPLOZJE
zakupiłem reduktor do EX 97 rok 4.0 V6
i okazuje sie że nie ma możliwości podłaczenia impulsatora do licznika
i teraz pytanie
reduktor pasuje
tylko może ktoś wykombinował podłaczenie inne w tym nowszym reduktorze

bo przecież te nowsze explozje tez jakoś musza pokazywac predkość
no chyba ze ten reduktor jest inny i nie będzie wszystko grało o złożeniu
prosze o opinie
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Zmiana Reduktora

2010-03-11, 09:54

dzień dobry :)
byłoby miło jakbyś się przywitał z nami w dziale powitań.

a generalnie to masz zły reduktor - było kilka modeli - w tym taki jakiego Ci brakuje z impulsatorem w reduktorze - nawet jakbyś zmotał jakieś cudo żeby licznik się kręcił to i tak skrzynia będzie wiariować bez odczytów.

nie napisałeś w profilu jakiego EXA masz, więc mogę tylko się domyślać. Dwójek było kilka, rocznik jest ważny i silnik (OHV,SOHC)
polecam użyć szukaj - było kilka tematów z tym związanych.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Adam Lee

Re: Zmiana Reduktora

2010-03-11, 10:09

wczoraj czytałem do późna w nocy ale nic konkretnego nie znalałem
o zmianie reduktora
szukajka wywala setki tematów ale nic konkretnego
rocznik 97 4.0 V6 wersja kanadyjska
numery jakie były na blaszce strarego reduktora
H0662 4405-08
109745 F77A-GA
na nowym reduktorze
L0473 4405-10
168966 F87A-CA
jak jest jakas tabela jakie reduktory pasują to prosze o info
Rad-T,
sorki za brak dokładnych info ale to Explozja mojego kumpla i ni ebardzo wiem jaki tam jest silnik czy OHV/SOHC
:-/

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Zmiana Reduktora

2010-03-11, 10:14

no to dopytaj o silnik bo wtedy w grę wchodzą dwie różne skrzynie, a więc i kwestie reduktorów.
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Awatar użytkownika
Rad-T
Administrator
Posty: 10016
Rejestracja: 2007-06-22, 20:46
Lokalizacja: Kampinos
Model Explorera: SOHC 99, OHV Sport 92
Kontakt: Strona WWW Facebook

Re: Zmiana Reduktora

2010-03-11, 10:31

rzuc okiem tutaj:

http://therangerstation.com/tech_librar ... Cases.html

wygląda, że miałeś Borg Warner 4404 a próbujesz zaszczepić Borg Warner 4405.

BW4404 1996-1997 Viscous drive front and rear flat circular flange with speedo hole
1997 Viscous drive, front cup yoke, rear flat circular flange w/speedo hole
1998 Viscous drive, front cup yoke, rear flat circular flange w/o speedo hole
BW4405 1995-1997 (Electric Shift) circular rear flange, fixed front yoke torque on demand, front & rear sensor, speedo hole
1996-1998 (Electric Shift)front cup yoke, rear circular flange torque on demand, front and rear speed sensor, speedo hole
1998-2001 (Electric Shift)(front & rear speed sensor) torque on demand, front cup yoke rear circular flange w/o speedo hole
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...

Adam Lee

Re: Zmiana Reduktora

2010-03-16, 20:17

Rad-T,
dzięki za info
a teraz mam temat z innej beczki
jak jest czytana prędkośc w nowszych reduktorach
bo mam taki plan żeby spróbiwac podłaczyc się pod te piny co w nowszym są czytane
ewentualnie rozwiercić ten nowszy i wpakować tam impulsator od prędkościomierza
bo kanały techniczne tam są
Co o tym myslicie
uda sie taki manewr :-?

Wróć do „WARSZTAT”