moze i bym sie pisal ale z drugiej strony nie chcialbym wypierdzielic paru kolek w bloto bo sie potem rozwiazanie nie sprawdzi.
Radek, do odwaznych swiat nalezy
dlatego proponuje jak najprostsze rozwiazanie
zeby za duzo kasy nie wydawac
no bo tak na prawde potrzebujemy
amorki 2x112$ +clo + VAT +przesylka dzielona przez ilosc chetnych
kompresorek oryginal explo uzywka 200/300zeta
no i drobne teile jak wezyki, elektrozaworki, kabelki, wlaczniki/potencjometry
mysle ze w 1000zeta sie zamkniemy
i nawet jesli sie to w praktyce nie sprawdzi
(malo prawdopodobne ale bierzmy wszystko pod uwage)
to amorki mozna spoko wykorzystac (pasuje na 100%)
a i kompresorek zostawic se w rezerwie
- ze zawieszenie bedzie tak twarde ze nie bedzie mozna jezdzic
poniekad maja troche racji ale to w sumie nic innego jak podkrecenie drazkow
ale poczekamy do srody, pogadam z madrymi ludzmi
A tego to nie rozumiem. Te amortyzatory przez pompowanie zmienija tylko punk pracy nie charakterystykę. Co więcej drążki i resory są raczej bardziej twarde od amortyzatora który zaczyna je wspomagać podnosząc auto. Na mój gust powinno być bardziej miękko jak się podniesie. Przynajmniej tak jest po zastosowaniu taki pneumatycznych poduszek pod resory jakie są stosowane w autach dostawczych
dlatego napisalem
...poniekad maja troche racji....
nie podkrecalem drazkow na maxa takze przyzam sie
ze nie wiem jak auto sie zachowuje, wszyscy mowia ze
auto jest wtedy twardsze
wy podkrecaliscie, wiec napiszcie jak sie zachowuje
(bo jesli wyrzezbimy to AUTO ADJUSTABLE SUSPENSION
to bedzie sie tak samo zachowywac)
zastanawiam sie jeszcze czy i o ile zmieni sie skok kola
na pewno po podpompowaniu wiecej w dól nie pójdzie
bo wahacze/amortyzator/stabilizator nie pozwola
bede w najblizszych dniach zmienial kola to zrobie pomiar
czlowiek sie uczy cale zycie
"
Hallo Maniek
Das 4-Wheel Air Suspension System war auch bei den V8 Explorer ein aufpreisiges Extra. Nur beim Mercury Mountaineer gab's ds anfangs serienmäßig mit. Später (ab Einführung des 4.= SOHC auch im Mountaineer) war's dann auch aufpreisig.
Die Modelle mit Air Suspension haben dann auch einen Schalter (an der Stelle, wo die 6-Zylinder mit Allrad den Allradwahlehebelschalter haben). Diese Schalter haben ebenfalls 3 Positionen. In der ersten Position ist das Fahrwerk auf Standardniveau. Mit der 2. Schalterstellung hebt sich das Fahrwerk um ein Zoll, in der Dritten dann um 2 Zoll."
w wolnym tlumaczeniu
ten system byl jako opcja w V8 i seryjnie w Mounty, jak wprowadzili SOHC
to we wszystkich wersjach jako opcja.
Modele V6 4x4 z tym systemem mialy wlacznik w miejscu wlacznika napedow
z trzema pozycjami standart na 1, na 2 podnosil sie o 1cal w polozeniu 2 o 2cale
